خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: شهید مطهری مظلومیت مردم فلسطین را گوشزد می‌کرد و با این جمله که اگر انسان از این داغ بمیرد کم است، در دوران خود بصیرت افزایی می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۸۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در روستای سیف آباد کازرون اظهار داشت: شهید مطهری مظلومیت مردم فلسطین را گوشزد می کرد و با این جمله که اگر انسان از این داغ بمیرد کم است در دوران خود بصیرت افزایی می کرد.

وی تصریح کرد: شهید مطهری 40سال پیش در خصوص رژیم پست صهونیست فریاد می زد و ماهیت این رژیم خون آشام و دشمنی اش با بشریت را برای همگان آشکار می کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون ادامه داد: شهید مرتضی مطهری دغدغه ایران، اسلام، قرآن و مکتب داشت و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سخنرانی ها و روشنگری های فراوانی از این فیلسوف به یادگار مانده است.

وی با اشاره به شجاعت و مبارزات شهید مطهری، تصریح کرد: آیت الله مرتضی مطهری کسی بود که قبل از انقلاب نیز در صحنه ها حضور داشت و از فرصت ها استفاده می کرد و مبارزه با ظلم را در هر کجا لازم بود با قلم و سخنرانی به مبارز با طاغوت برمی خواست.

حجت الاسلام محمدی افزود: امروز دنیا علیه اسرائیل به پا خواسته و این جنایات رژیم کودک کش و نسل کش، در حقانیت مبارزه نزدیک به نیم قرن نظام جمهوری اسلامی ایران با آرمان ها و شعارها به رژیم صهونیستی را به جهانیان ثابت کرده است.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق عزت، عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و آبرو هیمنه پوشالی رژیم صهونیستی را بر جهانیان برملا ساخت و همگان بدانند ایران برای حفظ تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی با کسی تعارفی ندارد و این حماسه ها بر گرفته از تفکر شهید مطهری است.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی از معلمان روستای سیف آباد با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار