آیت الله محمدی لائینی: ان‌شالله امسال برگزاری باشکوه کنگره شهدا را داشته باشیم، همه ما می‌دانیم که مهم‌تر از شهادت، فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ می‌ترسد.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران در استانداری با حضور سردار سیاوش مسلمی "فرمانده سپاه کربلا، آیت الله لائینی "نماینده ولی فقیه در استان"، یوسف نوری "استاندار مازندران" و قاضی زاده هاشمی "رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران" برگزار شد.

 آیت الله محمدی لائینی در این جلسه بیان داشت: ان‌شالله امسال برگزاری باشکوه کنگره شهدا را داشته باشیم، همه ما می‌دانیم که مهم‌تر از شهادت، فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ می‌ترسد، بهترین انتقام از دشمن و بهترین ضربه به دشمن این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده و تقویت کنیم.

وی افزود: استان و کشور ما همیشه باید شهیدخیز باشد و فرهنگ ایثار و شهادت باید اینجا پررنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در ایتان گفت: اولین و بهترین جایی که باید رنگ و بوی شهادت از در و دیوارش به چشم انسان بخورد دستگاه‌های دولتی هستند اینها باید از این خون و فرهنگ دفاع کنند، به‌گونه‌ای باشد که انسان وقتی وارد هر اداره ای می‌شود ببیند اینجا فرهنگ شهادت به وضوح دیده می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: جامعه ایثارگری اگر در جامعه بزرگ داشته شود خوب است وگرنه صحبت کردن لفظی فایده چندانی ندارد، باید دستگاه‌های ما از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار