فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

استمرار جمهوری اسلامی ثمره جانفشانی خون شهدا است

سرتیپ پاسدار علی رزمجو در دیدار با مادر شهید حسن گله گیر گفت: استمرار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره جانفشانی ها و مجاهدت شهداء والامقام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۳۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، سرتیپ پاسدار علی رزمجو در دیدار با مادر شهید حسن گله گیر گفت: شهداء عزیز ما کسانی بودند که دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را سرلوحه امورات زندگی خود قرار داده و در این راه از هیچ سختی و مشکلی واهمه نداشتند.

ایشان زنده شدن یاد و نام پیامبر اسلام و مکتب اهل بیت را حاصل جانفشانی و ایثار شهدا دانست و اظهار کرد: شهدای انقلاب و مکتب امام حسین نیز همچون سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تا پای جان در دفاع از انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام  و دشمنی با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند و در این راه از بزرگترین سرمایه خود که جان شیرینشان بود نیز گذشتند.

این مقام مسئول خطاب به حاضرین در این دیدار گفت: شهداء فرشتگانی بودند که مخلصانه و با تاسی از مکتب امام حسین علیه السلام در راه امام حسین به ملت و انقلاب خدمت صادقانه کردند و بی شک جزء همان ۷۲ شهدای دشت کربلایند و اگر در زمان امام حسین (ع) می بودند نیز در دفاع از ولی زمان خود عمل کرده و امام خود را تنها نمی گذاشتند.

قابل ذکر است که فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان دیگر و تعدادی از مسئول معاونت های سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر سردار رزمجو را در این دیدار معنوی و صمیمی همراهی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار