آیین تجلیل از مربیان عقیدتی حوزه بسیج حضرت معصومه(س) برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی گفت: تقویت ایمان و اعتقاد دینی، آموزش احکام فردی و اجتماعی از مبانی مهم مربیان عقیدتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج می باشد.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۶۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با فرارسیدن روز معلم و هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام از معلمین و مربیان عقیدتی حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها تجلیل شد.
حجت‌الاسلام ستارزاده در این برنامه ضمن بیان جایگاه شغل معلمی گفت: معلم، ادامه دهنده شغل انبیاست، زیرا با تعلیم و تعلم انسان ها ارتباط دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام ادامه داد: نقش معلم در زندگی انسان ها بسیار پررنگ و حساس است زیرا در ساختن آینده افراد نقش موثری ایفا می کند.
وی افزود: معلم می‌تواند نقش امید آفرینی در جامعه داشته باشد زیرا در طول حضور دانش آموز در مدرسه، معلم ها هستند که با ایجاد روحیه نشاط، شادابی و گ امیدبخشی، آینده نظام اسلامی را به سمت تحول و سربلندی هدایت میکنند.
حجت‌الاسلام ستارزاده با بیان نقش مربیان عقیدتی در بسیج خاطرنشان کرد: تقویت ایمان و اعتقاد دینی، آموزش احکام فردی و اجتماعی از مبانی مهم مربیان عقیدتی در حوزه ها و پایگاه های بسیج می باشد.

در پایان این برنامه، از مربیان عقیدتی حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها و معلمین این حوزه با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار