خبرهای داغ:
در آستانه شروع هفته بسیج سازندگی اعضای شورای جهادی شهرستان با حجت الاسلام امین کشاورزی امام جمعه شهرستان خرامه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۸۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه شروع هفته بسیج سازندگی اعضای شورای جهادی شهرستان با حجت الاسلام امین کشاورزی امام جمعه محترم شهرستان خرامه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام کشاورزی امام جمعه شهرستان خرامه در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات برادران و خواهران جهادگر گفت: اقدامات شایسته و ارزشمند بسیج سازندگی و گروه های جهادی که در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند، بسیار اثرگذار و قابل تقدیر است و این کارهای جهادیِ گروه های جهادی از جنس جهاد است و ادامه حرکت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه خرامه اظهار داشت: یکی از احتیاجات ضروری محرومین مسکن مناسب است که بیشترین مراجعات به دفتر امام جمعه و بسیج سازندگی جهت حمایت در عرصه های مرمت، تکمیل و ساخت مسکن است.

در این دیدار حجت الاسلام کشاورزی امام جمعه خرامه با اشاره به اهمیت کار جهادی توصیه هایی نیز به جهادگران از جمله اینکه جهادگران در کارهای جهادی خسته نشوید، حفظ کرامت انسانی و شخصیت محرومین، قول بر اساس توان گروه جهادی و عمل به وعده های داده شده به محرومین، وضعیت سنجی اهمیت دهی به افراد محرومتر و تشکیل جلسات قرارگاه جهادی بصورت ماهانه کردند.

در ابتدای این مراسم؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل جابری مدیر بسیج سازندگی و محمدحسن روستا مسئول شورای جهادی شهرستان گزارشی از اقدامات مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی شهرستان ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده است که شعار امسال هفته بسیج سازندگی «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» اعلام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار