زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از اقدامات گروه جهادی پزشکی الکفیل در زنجان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۸۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از اقدامات گروه جهادی پزشکی الکفیل در زنجان بازدید کرد.

 

سردار جهانبخش کرمی در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد:از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز شاهد ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه جهاد فقط مختص به دوران دفاع مقدس نبوده و نیست،افزود: امروز صحنه های جهادی به شیرینی عملیات بیت المقدس،فتح خرمشهر و کربلای ۵ را دیدیم که جهادگران با روحیه انقلابی ،جهادی و دفاع مقدسی در استان رقم زدند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران برای دفاع از کشور جان خود را فدا می کردند،تصریح کرد:امروز نیز ملت ایران در هر شرایطی تلاش و مجاهدت می کنند .

 

سردار کرمی در پایان با بیان اینکه گروه جهادی الکفیل صحنه های زیبای تاریخی در استان و سایر استان ها به نمایش گذاشتند،گفت:قطعا این حرکت های جهادی سبب خوشحالی مردم بخصوص جامعه هدف شده و نیز خشنودی ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی)می شود.

 

گفتنی است قرارگاه جهادی الکفیل و گروه جهادی پرواز خاکی،حیان و الکفیل زنجان از روز ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه  به ۲۰۰۰ مددجوی زنجانی؛ خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه می دهند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار