عادل الندانی: با یک تعامل سازنده و هدفمند می‌توان در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و عمرانی در مناطق محروم کار جهادی تاثیرگذار انجام داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۸۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در حاشیه‌ی برگزاری اردوی‌ جهادی گروه جهادی سیدالشهداء بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت بهشهر در روستای اوارد از بخش هزارجریب گلوگاه کلاس آموزش بهداشت و سلامت فردی توسط مسئول کارگروه سلامت قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا برای دانش آموزان این روستا برگزار شد.

در این کلاس دکتر صادقی کیادهی ضمن آموزش بهداشت فردی به دانش آموزان، برگزاری این قبیل کلاس ها را در سال جاری برای دانش آموزان از اولویت های این‌کارگروه خواند و افزود: در سال جاری از ظرفیت های‌گروه های جهادی دانشجویی و مستقل در حوزه ی ویزیت های دندانپزشکی، چشم پزشکی و .‌.. برای دانش آموزان مدارس مناطق محروم استان استفاده خواهیم کرد.

عادل الندانی مسئول‌کارگروه نصیب آموزشی قرارگاه نیز ضمن قدردانی از معاونت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان مازندران و تقدیر از بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت بهشهر بخصوص گروه جهادی سیدالشهداء، تلاش این دانشجویان جهادی را بسیار ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد گروه‌های جهادی توانمند استان با حضور خود در مناطق محروم علاوه بر خودسازی و چشیدن طعم کاستی‌ها و محرومیت این مناطق، خدمات ارزنده‌ی علمی و آموزشی و عمرانی را به مردم این مناطق ارائه می‌دهند.

شایان ذکر است این‌گروه جهادی طی ۳ روز حضور فعال خود در روستای اوارد واقع در هزارجریب گلوگاه، در کنار فعالیت های علمی و آموزشی، برنامه‌های متنوع و مسابقات مختلفی را برای دانش‌آموزان برگزار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار