خبرهای داغ:
مسؤل بسیج سازندگی خراسان‌شمالی گفت: هفته بسیج‌سازندگی از هجدهم اردیبهشت به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، شروع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۳۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسؤل بسیج سازندگی خراسان‌شمالی گفت: هفته بسیج‌سازندگی از هجدهم اردیبهشت به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، شروع می‌شود، که برنامه‌های متنوعی برای گرامی‌داشت این هفته در نظر گرفته شده‌است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، مجتبی مداحی امروز -چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت- در نشست خبری اظهار کرد: هفته بسیج‌سازندگی از هجدهم اردیبهشت به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، شروع می‌شود، که برنامه‌های متنوعی برای گرامی‌داشت این هفته در نظر گرفته شده‌است.

وی افزود: همه‌با‌هم، بسیج و خدمت‌رسانی شعار امسال سازمان بسیج‌سازندگی است تا با استفاده از ظرفیت مردمی و ایجاد همدلی بین اقشار مختلف بتواند خدمت به مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج‌سازندگی خراسان‌شمالی ادامه داد: بسیج‌سازندگی یکی از مردمی ترین نهاد‌‌هایی است که همواره در جهت خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارد و نه از انقلاب و نه از مردم هرگز جدا نمی‌شود.

مداحی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی ویژه هفته بسیج‌سازندگی در استان در نظر گرفته شده‌است که دیدار جهادگران با امام‌جمعه بجنورد، افتتاح قرارگاه‌های منطقه‌ای، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و قرارگاه پیشرفت از جمله‌این برنامه‌ها است.

وی افزود: در روز دوم از هفته بسیج‌سازندگی، رزمایش کمک مؤمنانه در تمامی شهرستان‌های خراسان‌شمالی برگزار می‌شود و تعدادی بسته‌حمایتی از قبیل موادغذایی و جهیزیه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز سوم از هفته بسیج‌سازندگی جهادگران بسیجی در شهرستان سملقان راهپیمایی برگزار می‌کنند.

مداحی در ادامه گفت: شرکت در نماز‌جمعه این هفته و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته بسیج‌سازندگی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج‌سازندگی خراسان‌شمالی ادامه‌داد: در روز یکشنبه هفته آینده کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی به منظور احیا و ایجاد مشاغل خانگی، افتتاح می‌شوند و تسهیلاتی با شرایط مناسب جهت ایجاد شغل به نیازمندان اعطا خواهد‌شد.

وی در ادامه افزود: سازمان بسیج‌سازندگی خراسان‌شمالی تعدادی ماشین‌آلات جهت محرومیت زدایی در استان دارد و تعدادی را نیز اجاره می‌کند که در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ هزار ساعت این دستگاه‌ها به منظور خدمت به مردم فعالیت داشتند.

مداحی از اختصاص دادن چهار هزار و ۵۰۰ تن قیر توسط بسیج‌سازندگی جهت آسفالت روستاها در ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بیشتر تمرکز سازمان بر آسفالت کردن مناطق محروم است که در سال گذشته ۴۰۰ هزار متر‌مربع از جاد‌های روستایی توسط بسیج‌سازندگی آسفالت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار