خبرهای داغ:
جشنواره سرود(غزه)بسیج ویژه برادران با مدیریت خانه سرود شهرستان به میزبانی دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزارگردید.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۲۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از خمینی شهر؛ جشنواره سرود(غزه)بسیج ویژه‌ برادران در 2 رده سنی متوسطه اول‌ و متوسطه دوم با موضوعاتی همچون مقاومت و حماسه، ملی، آیینی و آزاد در سالن امام حسین علیه السلام موسسه دارالقران اهل بیت علیهم السلام برگزارگردید.

معاونت فرهنگی هنری ناحیه خمینی شهر بااشاره به جزئیات این جشنواره اظهارکرد: این جشنواره با هدف گرامیداشت شهدای غزه و جبهه مقاومت با عنوان «جشنواره غزه» با مدیریت «سعید رضایی» مسئول خانه سرود شهرستان‌ برگزار شد وگروه های مطرح وکشوری ( گروه یاقوت و آوای عشق)همچنین گروه های مبتدي آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود؛ در این دوره از مسابقات آقایان شهریار زمانی، محمدی ومعراج در امر داوری حضور داشتند و هر کدام از این عزیزان در زمینه های تخصصی خود به گروه ها امتیاز دادند که درپایان گروه سرود آوای عشق ،ترنم انقلاب، امام‌ حسن مجتبی(ع)و انصار المهدی(عج)به ترتیب اول،دوم وسوم مشترک وگروه سرود یاقوت نیز به عنوان گروه برتر انتخاب شدند.

معاونت فرهنگی هنری خمینی شهر بیان کرد: در آبان ماه ویا دهه فجر امسال نیز بدلیل همزمانی با کنگره استانی جشنواره سرود برگزار میگردد.

گفنی است: جشنواره سرود خواهران بسیج نیز در آذرماه سال گذشته با حضور ۳۸تیم برگزار شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار