زنجان_فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۴۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

پیام تبریک فرمانده سپاه زنجان به مناسبت “سالروز تشکیل بسیج سازندگی”

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛در متن پیام سردار جهانبخش کرمی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۷ اردیبهشت‌ماه هر سال، نقطه عطف درخشان و ماندگار در حرکت های جهادی و محرومیت زدایی است. تشکیل بسیج سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی را به یک برنامه جاری و دائمی در جامعه ما تبدیل کرد.

 

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

 

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان«جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری فرموده اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته رهبری تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

 

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به جهادگران و بسیجیان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

 

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار