فرمانده سپاه استان قم در پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در بخشی از این پیام تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی با ورود جهادی به پروژه‌های بزرگ ،نقش موثری در پیشرفت و سازندگی کشور داشته است.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۷۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

به گزاری خبرگزاری بسیج از قم، پیام سردار محمدرضا موحد در فرمانده سپاه استان قم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی، به معنی کار برخاسته از ایمان و به کار گیرنده‌ی هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است، و این دو هیچیک نقطه‌ی پایان ندارد. پس کار جهادی امروز شما میتواند دهها و صدها برابر، کیفیت و ارتقاء و گسترش یابد. (مقام معظم رهبری مد ظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تدبیر حکیمانه مقام عظمای ولایت و صدور فرمان تأسیس سازمان بسیج سازندگی توسط معظم له است.سازمانی که توانست با استفاده از ظرفیت نیروی جوان و متخصص و مخلص مردمی سراسر کشور، خلا جهاد سازندگی را پر کرده و جایگزین مناسبی برای آن سازمان باشد.
بسیج سازندگی از ابتدای تاسیس تاکنون ، با سازماندهی و ساماندهی خیل کثیری از جوانان مومن و انقلابی و جهادگر،ضمن ارتقا فردی و سازمانی جهادگران،هم در عرصه خدمت رسانی به محرومین جامعه ،توفیقات فراوانی داشته و هم با ورود جهادی به پروژه های بزرگ ،نقش موثری در پیشرفت و سازندگی کشور داشته است.
اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج سازندگی ، از زحمات و تلاش های شبانه روزی و مخلصانه عزیزان جهادی و اعضا و دست اندرکاران بسیج سازندگی تشکر نموده و یاد ونام شهدای جهادگر را گرامی می دارم.
دوام توفیقات این سازمان را در عرصه های خدمت رسانی و سازندگی کشور از خداوند منان خواستارم.
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا موحد

ارسال نظرات
آخرین اخبار