فرمانده سپاه استان البرز در پیامی ضمن تقدیر از جهادگران بسیجی، هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۴۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز، در پیامی هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت و اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی نخستین گام در تدوام راه شهدا است.در متن پیام سردار حیدرنیا آمده است:

فرمانده سپاه استان البرز در پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت

بسم رب الشهدا و الصدقین


فعالیت‌های جهادی بدون تردید نخستین گام در تداوم راه شهدا است و هر فردی که بخواهد در مسیر سلوک معنوی شهدا گام بردارد یکی از راه‌های مهم دستیابی به آن فعالیت‌های جهادی است، چرا که خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها یکی از الگو‌های عملی زندگی شهدا بوده است که می‌توان از آن در جهت تعالی و خودسازی بهره برد.


همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند «ما هرجا انقلابی عمل کردیم، پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.»


براساس همین نگرش باید فعالیت‌های  جهادی را جهت ایجاد حضور و مشارکت حداکثری مردم در ساخت جامعه فراهم آوریم تا به فضل الهی با نهادینه شدن گفتمانِ جهادی و گسترشِ حضور و مشارکت مردم به‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی بستر تحقّق عدالت، پیشرفت و شکستن بن بست‌ها در جامعه محقق شود. ان شاء الله

سرباز کوچک ولایت سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار