خبرهای داغ:

قدردانی از زحمات امام جمعه شهرستان حمیدیه

دیدار و تجلیل از امام جمعه توسط فرمانده ناحیه و دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه حمیدیه صورت گرفت
کد خبر: ۹۵۹۷۱۱۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ در برنامه‌ای با حضور فرمانده ناحیه حمیدیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حمیدیه و اعضای ستاد و دفتر نمایندگی ناحیه از زحمات امام جمعه شهرستان حمیدیه تقدیر و تجلیل شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)حمیدیه تاکید کرد: انقلاب اسلامی خون‌بهای هزاران شهید مخلص، وارسته برجسته و پاک بود، شهدایی که در آن زمان پست، مقام و مادیات برایشان ارزشی نداشت بلکه خالصانه در راه خدا و انقلاب جان خود را فدا می‌کردند.

سرهنگ پاسدار موسی حیاوی گفت: نفس گرم و معنوی جنابعالی بعنوان استاد و مربی به ما قدرت و توان می‌دهد که انجام وظیفه کنیم، تلاش و خدمت ما در مقابل صبوری، ایمان و پاکی مردم چیزی نیست.

در ادامه امام جمعه شهرستان حمیدیه رعایت تقوای الهی در امورات را مهم دانست و افزود: بر اساس فرامین الهی و همچنین اهل بیت (ع) تقوای الهی شاه کلید موفقیت در کارهاست و حضرت امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه می فرمایند که « لَوْ اَنَّ السَّماواتِ وَالاَْرْضَ کانَتا عَلی عَبْدٍ رَتْقا ثُمَّ اتَّقَی اللّه َ لَجَعَلَ اللّه ُ لَهُمِنْها مَخْرَجا وَرَزَقَهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ» اگر آسمان ها و زمین، راه را بر بنده ای ببندند و او تقوای الهی پیشه کند، خداوند حتما راه گشایشی برای او فراهم خواهد کرد و از جایی که گمان ندارد روزی اش خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید لفته پور افزود: پیشرفت سپاه در سایه تقوای الهی و روحیه معنوی موجود در این نهاد مقدس است و اگر ما این را تقویت کنیم و ادامه دهیم یقیناً کارهای نشدنی بسیاری حل خواهد شد.

او گفت: سپاه و بسیج در تمامی صحنه‌ها از جمله حوزه علم ، تکنولوژی ، صنعت ، اقتصاد ، امنیت ، پزشکی ، فرهنگ ، مسائل نظامی و اجتماعی و سیاسی همیشه و در همه حال پیشرو بوده تا ملت بزرگ ایران در آسایش، آرامش و رفاه زندگی کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران با اعتماد و بها دادن به جوانان و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کرده و تهدید علیه کشور را به فرصت تبدیل کرده است.

در پایان این برنامه با اهدای تندیس و لوح تقدیری از زحمات و همکاری امام جمعه شهرستان حمیدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار