خبرهای داغ:
در جلسه قرارگاه راهیان‌نور استان فارس با حضور مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری بسیج تاکید شد:
جلسه قرارگاه راهیان‌نور سپاه فجر استان فارس با حضور مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۷۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه قرارگاه راهیان‌نور سپاه فجر استان فارس با حضور سردار مجید سوری مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج برگزار شد.

سردار مجید سوری در حاشیه این جلسه اظهار داشت: استان فارس در تحقق اهداف ایجاد شده سازمان، پیش‌قدم بوده و رتبه قابل توجهی را در کشور کسب کرده است.

وی با اعلام توانمندسازی راویان استانی و فعالسازی کمیته راویان در یادمان‌ها تصریح کرد: به دستور رئیس سازمان بسیج کشور، توسعه شبکه خادمین در استان‌ها و تداوم ارتباط با زائرین در دستور کار کمیته خادمین قرار گرفته است.

سردار سوری با اشاره به بی‌شمار بودن مصادیق اردوهای پیشرفت در استان فارس و ظرفیت‌های استان در بخش گردشگری، گفت: اردوهای فصلی همچون برنامه ارتحال امام و اردوی اربعین حسینی محله محور باید به عنوان پشتیبانی کننده در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با تلفیق اردوهای راهیان‌نور و گردشگری با اردوهای راهیان پیشرفت که نشان‌دهنده پیشرفت در کشور و درحوزه گردشگردی است، ارتقا اقامت‌های بومگردی و جشنواره‌های بوم محلی که مبتنی بر بوم محلات مختلف است، باید در دستور کار سازمان اردویی و گردشگری قرار گیرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کشور ادامه داد: تولید روایت از نقاط تعالی‌بخش و جهت‌دهی گردشگری و جهت‌بخشی به نقاط تعالی‌بخش و قرار دادن مظاهر ملی و مذهبی باید در سبد گردشگری استان‌ها قرار گیرد.

سردار سوری افزود: با ابلاغ رئیس جمهور طبق سنوات گذشته مسئولیت ستاد پشتیبانی قرارگاه راهیان‌نور در استان به عهده استاندار و در شهرستان‌ها به عهده فرمانداران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار