مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری برنامه های متنوع و جذاب به مناسبت ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها ) روز دختر و آغاز دهه کرامت با عنوان گلبرگ آفرینش در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۴۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

تدارک ویژه بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد برای دهه کرامت

سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر، در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از دختران را دختران دانش آموز تشکیل می دهند به مناسبت روز دختر و دهه کرامت با عنوان "گلبرگ آفرینش" برنامه های متنوعی توسط مدیریت خواهران سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت فرماندهان واحد ها و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی ،مدیران مدارس ،معاونین پرورشی مدارس، آموزش و پرورش ، صداوسیما ،اوقاف، مربیان طرح های تربیتی بسیج دانش آموزی،تشکل های دانش آموزی و هیئت های مذهبی در سطح حسینیه ها و امام زادگان برگزار می شود.

گلستانی فر در ادامه افزود: برنامه در حریم آسمان ،حضور دانش آموزان دختر به عنوان خادم افتخاری در بقاع متبرکه ،پویش "از و به"؛ نامه ای به رییس جمهور و پویش همدردی با کودکان غزه ، تجلیل از دختران دانش آموز نخبه بسیجی و جشن روز دختر در مدارس و ... از جمله برنامه های این روز می باشد.

وی گفت: حضور دانش آموزان دختر نخبه بسیجی هم استانی در برنامه زنده صدا و سیما و ارائه برنامه و گفت وگو در موضوعات مرتبط با دختران،تریبون آزاد دانش آموزی و پخش فیلم در مدارس ،سرکشی از خانواده شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت است .

گلستانی فر در ادامه افزود:برنامه های روز دختر و دهه کرامت با رویکرد دانش آموز محوری برگزار می شود و خود دانش آموزان هستند که با ایده و ابتکار اقدام به اجرای برنامه های زیبا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی استان متشکل از دانش آموزان منتخب نخبه بسیجی یکی از مجامع فعال نقش آفرین انقلابی دانش آموزان دختر در استان می باشد که در سطح کشور و استان اقدام به مطالبه گری از مسوولان در موضوعات مختلف می نمایند.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی در پایان گفت:استان کهگیلویه وبویراحمد سرشار از دختران دانش آموز نخبه ای است که در رشته ها، برنامه ها و رویداد های مختلف نقش آفرینی می کنند که جا دارد با هویت بخشی و دادن نقش به دانش آموزان زمینه را برای رشد آنها فراهم نماییم‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار