امام جمعه تربت جام تاکیدکرد:

ضرورت ورود گروههای جهادی در مسئله رشد جمعیت

امام جمعه تربت جام در دیدار با گروه های جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی بر ضرورت ورود گروههای جهادی در مسئله رشد جمعیت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۹۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام ، همزمان با هفته بسیج سازندگی شورای جهادی بسیج سازندگی به همراه حجت الاسلام غلامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج با امام جمعه شهرستان تربت جام دیدار نمودند.

حجت الاسلام غلامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام گفت: ضمن تقدیر از تلاش های این مجموعه در سال گذشته به ارائه پیشنهاداتی در خصوص پاداش کار جهادی و همچنین ارائه خدمات فرهنگی در اردوهای جهادی پرداخت ‌.

سرهنگ پاسدار داود خدادادی ادامه داد: عملکرد گروه های جهادی در یکسال گذشته و برنامه های پیش بینی شده در قالب محرومیت زدایی ، فنی عمرانی ، پزشکی و ... در سال ۱۴۰۳ و درخواست همراهی مجموعه دفتر امام جمعه با ماموریت گروه های جهادی را مطرح نمودند.

حجت الاسلام اسلامی امام جمعه تربت جام نیز با تبریک هفته بسیج سازندگی خدمت بسیجیان جهادی تربت جام گفت : کار جهادی را حاصل اخلاص افراد دانسته و برون رفت از مشکلات در هر زمینه ای را با رویکرد جهادی موثر دانسته و نسبت به پیوست رسانه ای فعالیت های گروه های جهادی تاکید نمودند.

وی ادامه داد : تلاش جهادی را به صورت مستمر مفید دانسته و ورود گروه های جهادی در مسئله رشد جمعیت و مشاوره جلوگیری از سقط جنین های غیرقانونی را واجب دانسته و تاکید برو ورود حداکثری در این حوزه را خواستار شدند.

در پایان ضمن قدردانی از تلاش های گروه های جهادی و فعالیت های بسیج سازندگی در سال گذشته ، آرزوی موفقیت در برنامه های جاری را از خداوند متعال خواستار شدند .

خبرنگار/مهدی جباری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار