خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با ۸۵ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان شیراز در قالب‌های دیدار‌های چهره به چهره، دیدار مردمی و میز خدمت دیدار و مسائل و مشکلات آن بزرگواران را از نزدیک بررسی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۹۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در قالب دیدار چهره به چهره با ۳۵ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان شیراز دیدار و گفتگو کرد.

وی سپس در میز خدمتی که با حضور مسئولان تامین اجتماعی استان فارس در سالن نمازخانه بنیاد شهید و اموریثارگران استان برگزار شد، شرکت کرد و با ۱۲ نفر از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر دیدار و مسائل و مشکلات آن بزرگواران را از نزدیک پیگیری کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در ادامه دیدارهای مردمی با ایثارگران در مساجد شهر شیراز نیز شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد شهدا واقع در شهرک مطهری شیراز حاضر شد و با ۳۸ نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر حاضر در این مسجد ملاقات کرد.

بیانی در حاشیه این دیدارها عنوان کرد: تکریم و تجلیل از مقام صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات جامعه بزرگ ایثارگری و توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در میان نسل جوان از مهم‌ترین اهداف این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار