در گفت‌وگو با بسیج مطرح شد؛

امیدآفرینی مهم‌ترین مأموریت گروه‌های جهادی در قوچان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قوچان گفت: بسیج و سپاه در حوزه‌های مختلف مأموریت‌هایی بر عهده دارند؛ اما یکی از مهم‌ترین این مأموریت‌ها در سال‌های اخیر به حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی اختصاص پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۳۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

امیدآفرینی مهم‌ترین مأموریت گروه‌های جهادی در قوچان

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از قوچان، سرهنگ پاسدار مرتضی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان این شهرستان توزیع‌شده است، افزود: هر بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، مرغ، رب، ماکارونی، حبوبات و... بوده که توسط گروه‌های جهادی در میان افراد از پیش‌شناسایی شده توزیع‌شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی هم تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر و پوشاک نیز در دستور کارگروه‌های جهادی قرار داشت که مجموعاً حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در این حوزه صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قوچان با تأکید بر این مطلب که در تمام اقدامات انجام‌شده خیرین نیز در کنار گروه‌های جهادی و سپاه قرار داشتند و این نشان از جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی در میان مردم برای ایجاد اندیشه‌ای خیر است، بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر مسئله ازدواج آسان و کمک به جوانان در این زمینه تأکید داشتند که در این راستا ۹۷ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان توزیع شد که قسمتی از آن نیز با کمک نهادهای حمایتی بود.

نظری اعلام کرد: علاوه بر حوزه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی، گروه‌های جهادی ۱۳۸ اصله نهال را در سطح پایگاه‌های بسیج این شهرستان به‌ویژه روستاها غرس کردند و با تحت پوشش قرار دادن ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی توانستند ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر روز فعالیت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار