اولین کاروان راهیان نور قم به مناطق عملیاتی غرب اعزام شد

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم، از اعزام اولین گروه از کاروان راهیان نور در سال۱۴۰۳ به تعداد ۴۴۰ نفر از بسیجیان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۶۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حسین ابوالحسنی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حاشیه اعزام اولین گروه از راهیان نور استان قم، گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی بسیجیان با فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: در آیین بدرقه اولین گروه از راهیان نور در سال ۱۴۰۳ حدود ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیج با عنوان "تجدید عهد و میثاق با شهداء و امام شهداء" در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در منطقه عمومی بازی دراز عازم شدند.

ابوالحسنی با اشاره به برنامه‌های این کاروان تشریح کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده بمدت دو روز است که در روز اول، یادواره شهدای سرپل ذهاب، در امامزاده اسحاق برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای روز دوم ساعت ۶ صبح کاروان راهیان نور به سمت ارتفاعات بازی دراز حرکت می‌کند و برنامه عمومی گرامیداشت شهدای بازی دراز ساعت ۹:۳۰ با حضور اقشار مختلف بسیجیان استان قم در همان محل شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار