خبرهای داغ:
اجلاسیه جهادگران و اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در شیراز با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۰۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اجلاسیه جهادگران و اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در شیراز با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم اظهار داشت: ۱۴۰۰ سال چشم انتظاری علما، اولیا و مجاهدین راه حق، با پیروزی انقلاب اسلامی ثمر داد، این انقلاب، فقط حکومت ستمشاهی را از بین نبرد، بلکه به تشکیل یک حکومت عدالت محور بر مبانی دینی جامه عمل پوشاند.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل(ره)، قرن پانزدهم قرن شگفتیهای اسلام است، تصریح کرد: ۷اکتبر وقتی عملیات تلافی‌جویانه طوفان الاقصی پاسخی داده شد به ۷۵سال ظلم‌مستمر اما دیده نشده در جهان بود، و یکی از شگفتیهای اسلام در قرن ۱۵، همین است که برای اولین بار هیمنه رژیم کودک‌کش اسرائیل به هم ریخت.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از شگفتیهای دیگر اسلام بخصوص در ۷اکتبر، بیداری ملتها در سراسر دنیا، بخصوص اروپا و آمریکا بود و به قول مقام معظم رهبری ، بسیج غرب زنده شد، ادامه داد: برای اولین بار در مقابله جبهه کفر و استکبار و در طرف دیگر جبهه حق با سردمداری مقام معظم رهبری در ایران اسلامی، با عملیات وعده صادق،از قلب جبهه حق مستقیم در قلب خبیث جبهه استکبار شلیک شد و بیداری دانشجویان جهان را در پی داشت که باید به یک گفتمان تبدیل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه کنگره شهدا، یکی از فناوری‌های انقلاب است، تصریح کرد: جریان پاک و زلال جهادی، از دیگر فناوری‌های انقلاب است که از درون انقلاب صادر می‌شود که نفس گرم ولی فقیه پشتیبان این جریان است.

جریان زلال و پاک جهادی، از فناوری‌های انقلاب اسلامی است/

سردار زهرایی گفت: گروه‌های جهادی باید نعمت خدمت به سایرین، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، و نبرد جدیدی در خدمت صادقانه از جنس نبرد تمدنی در آخرالزمان را شکرگذار باشند.

وی تاکید کرد: قطعا یکی از لشکریان خوب امام زمانی، اعضای گروه‌های جهادی و صندوق‌های قرض‌الحسنه هستند، که اگرچه مباهات دارد، اما مراقبت زیادی هم نیاز دارد و آبروی شما اولین چیزی است که در خطر است و باید مراقبت کنید.

جریان زلال و پاک جهادی، از فناوری‌های انقلاب اسلامی است/ رونمایی ازسند آغاز فعالیت اولین قرارگاه حکمرانی آب کشور با عنوان قرارگاه جهادی تخصصی سحاب (ستاد حفاظت از آب) در شیراز

اسماعیل قزل‌سفلی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس و‌ مسئول سابق بسیج سازندگی فارس هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بخصوص شهدای جهادگر، اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم بر خلاف دولتهایذدیکر، باور دارد که بدون مردم نمی‌توان موفق شد؛ و این را با گشودن مسیر برای نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف نشان داده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی نشان‌دهنده این اقدام دولت است، ادامه داد: با تدبیر فرمانده سپاه فجر و استاندار فارس، قرارگاه محرومیت‌زدایی راه‌اندازی شد که هم راستا با شعار دولت مردمی است و اتفاقات خوبی هم در این عرصه افتاده است.

قزل‌سفلی با تاکید بر اینکه توان دولت با همراهی و همت گروه‌های جهادی قدرت گرفته است، تصریح کرد: همه این اقدامات مدیون ورود هدفمند و مسئله‌محور گروه‌های جهادی است و اگر پرچمداری این گروه‌ها در دو سال مبارزه با کرونا نبود، قطعا مبارزه با این ویروس منحوس امکان‌پذیر نبود.

وی با بیان اینکه این باور رسیده‌اند که گروه‌های جهادی بازوی توانمند دستگاه‌های دولتی است.

جریان زلال و پاک جهادی، از فناوری‌های انقلاب اسلامی است/ رونمایی ازسند آغاز فعالیت اولین قرارگاه حکمرانی آب کشور با عنوان قرارگاه جهادی تخصصی سحاب (ستاد حفاظت از آب) در شیراز

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: برگزاری دومین اجلاسیه شهدای استان فارس کار بزرگ در سال جاری است و جهادگران در برگزاری باشکوه این برنامه می‌توانید تاثیرگذار باشند.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم، از سند آغاز به کار قرارگاه حکمرانی آب با عنوان قرارگاه جهادی تخصصی سحاب (ستاد حفاظت از آب) در زمینه‌هایی مختلف عرصه آب با مسئولیت دکتر محمدصالح مقدسی، سند سالیانه حرکتهای جهادی فارس، و در نهایت، واگذاری اولین پهباد کشاورزی با حمایت سازمان بسیج س زندگی رونمایی، و از برترین های تسهیلگری، جهادی، و صندوقهای قرض الحسنه تقدیر شد.

جریان زلال و پاک جهادی، از فناوری‌های انقلاب اسلامی است/ رونمایی ازسند آغاز فعالیت اولین قرارگاه حکمرانی آب کشور با عنوان قرارگاه جهادی تخصصی سحاب (ستاد حفاظت از آب) در شیراز

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار