خبرهای داغ:

تقویت امیدآفرینی در جامعه مستلزم بیان موفقیت ها و دستاوردها برای مردم است

استاندار سمنان با تأکید بر اهمیت امیدآفرینی در بین مردم گفت: لازم است با تشریح موفقیت های کسب شده بین مردم امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

اقدامات دستگاه های اجرایی در حوزه جهاد تبیین 

استاندار سمنان گفت: دستگاه های اجرایی استان اقدامات انجام شده در حوزه جهاد تبیین را تهیه و به دبیرخانه این قرارگاه ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان ( با موضوع مشارکت در انتخابات) که در دفتر استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: به جهت اهمیت ویژه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد جلسات قرارگاه جهاد تبیین استان لازم است هر دو هفته یک بار به صورت منظم برگزار شود‌.

وی افزود: جلسات قرارگاه جهاد تبیین از نظر من از جلسات شورای تأمین مهم تر است.

 استاندار سمنان گفت: دستگاه های اجرایی استان اقدامات انجام شده در حوزه جهاد تبیین را تهیه و به دبیرخانه این قرارگاه ارسال کنند.

هاشمی عنوان کرد: امید آفرینی در بین مردم موضوع بسیار حائز اهمیتی می باشد که لازم است با تشریح موفقیت های کسب شده بین مردم  امید آفرینی در جامعه ایجاد شود.

وی افزود: واحدهای روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان فعالیت و اقدامات خود در حوزه جهاد تبین افزایش دهند.

 استاندار سمنان اظهار کرد: کارگروهی برای تعیین موفق ترین اداره استان تشکیل و به این جانب برای تشویق گزارش دهند.

هاشمی گفت: در جلسه هفته آینده شورای اداری استان گزارشی از اقدامات سپاه استان در بحث جهاد تبیین ارائه شود.

 در این برنامه فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان، مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه استان، معاون سیاسی سپاه استان ،مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان به همراه جمعی از کارشناسان نیز حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار