خبرهای داغ:

هفدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا در ایستگاه نیمه‌نهایی کلید خورد

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی هفدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا بسیج دانش‌آموزی در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۰۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مجتبی لطفی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در استان سمنان اظهار کرد: این لیگ در راستای تقویت کار گروهی لیگ بین‌المللی پایا، همه ساله از سوی معاونت علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
وی افزود: لیگ بین‌المللی پایا بسیج دانش‌آموزی در رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی، ریاضی، علوم تجربی، پژوهش و کامپیوتر برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان افزود: رشد علمی دانش‌آموزان و تعمیق نگاه پژوهش محوری در علوم مختلف، پیشرفت فزاینده سطح علمی مدارس و دانش‌آموزان را در بر داشته و نسل نوجوان و نسل امروز را آینده‌ای درخشان می‌کند.
لطفی افزود: همه ساله رویداد لیگ علمی بین‌المللی پایا، ویژه دانش‌آموزان پایه ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و در سه مقطع، مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود.
وی از شرکت ۲۰۱ تیم در مرحله مقدماتی و مدرسه‌ای و راه‌یابی ۱۲۵ تیم پنج نفره از دانش‌آموزان در مرحله نیمه‌نهایی و استانی خبر داد و اعلام کرد: مرحله نهایی و کشوری در شهریورماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار