خبرهای داغ:

نشست‌های تخصصی پیگیری مشکلات شهرستانی با حضور مسوولان بسیج اقشار شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ نشست تخصصی مسوولان بسیج ادارات الحدید، مهندسین عمران و معماری و کشاورزی سپاه ناحیه شاهرود با مسوولان دستگاه‌های اجرایی و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۶۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج، نشست‌های مسوولان بسیج ادارات الحدید، بسیج مهندسین عمران و معماری و بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان شاهرود در راستای پیگیری برنامه‌های جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم با دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.
مسوولان کانون‌های تخصصی اقشار بسیج سپاه شاهرود در نشست با مدیر اداره دامپزشکی شهرستان و فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی این اداره در خصوص برگزاری میزخدمت تخصصی و تبریک انتصاب دکتر نادمی به ریاست دامپزشکی شاهرود و توجیه در برنامه‌های ۱۴۰۳ بسیج انجام و مصوب گردید به مناسبت هفته بسیج سازندگی میزخدمت تخصصی توسط گروه جهادی پایگاه شهید رجائی درمنطقه طرود اجرا شود.
همچنین در راستای تعامل و همکاری در مشارکت مردمی در خصوص الگو‌های مصرف آب نشست فرمانده بسیج ادارات الحدید و بسیج مهندسین عمران شهرستان و فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان این اداره در محل اداره آب تشکیل و ضمن تبریک به مهندس مطهری بعنوان مدیریت اداره آب و فاضلاب شهرستان شاهرود درخصوص پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم بحث و تبادل نظر شد و حکم فرمانده پایگاه شهید تندگویان مهندس داورزنی اهدا گردید.
در راستای بررسی مشکلات عمرانی و پیگیری میزخدمت با مهندس پورنیا معاونت عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار گردید و در خصوص مشکلات عمرانی روستا‌های محروم و نحوه برگزاری میزخدمت تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار