در پی بارش های سیلابی در طرقبه شاندیز:

اقدام شجاعانه مردم برای نجات جوان گرفتار در سیلاب خروشان دهنو شاندیز + فیلم

در یک اقدام فوری و شجاعانه رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز همراه با چند نفر از جوانان دهنو، جوانی را که در سیلاب وحشتناک کال دهنو شاندیز سقوط کرده بود، نجات دادند.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۹۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، در پی بارش باران های سیلابی از ظهر امروز در شهرستان طرقبه شاندیز و جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف شهرستان، عصر امروز همزمان با ورود سیلاب وحشتناک به داخل کال دهنو شاندیز، جوانی که در سیلاب کال دهنو سقوط کرده بود با اقدام فوری و شجاعانه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز همراه با چند نفر از جوانان دهنو، از سیلاب نجات پیدا کرد.

بنابراین گزارش؛ جوان شاندیزی که در همان مسیر بالای تیر چراغ برق در حال تماشای سیلاب بوده بر اثر شدت فراوان سیلاب هنگام پایین آمدن از تیر چراغ برق به ناگهان زیر پاش خالی شده و به داخل سیلاب کال دهنو شاندیز سقوط می‌کند.

به گفته حجت الاسلام بتوئی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز، هنگامی که این جوان در سیلاب کال دهنو شاندیز سقوط کرده، آب حدود ۳۰۰ متر او را با خود می برد که با اقدام فوری و شجاعانه جوانان دهنو و رئیس تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز با کمک طناب و با سختی فراوان توانستند زندگی این جوان را از خطر مرگ در سیلاب نجات دهند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار