خبرهای داغ:

انجام هر گونه فعالیتی پیوست رسانه‌ای داشته باشد

معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان رسانه و روابط عمومی را مهمترین ابزار در راستای جهاد تبیین برشمرد و گفت: امروز باید انجام هر گونه فعالیت پیوست رسانه‌ای داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۹۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، امید مظفری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم (عج) استان سمنان در همایش روابط عمومی و ارتباطات سپاه ناحیه سمنان ضمن تبریک هفته اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز اظهار کرد: امروز در یک جنگ شناختی قرار داریم و در این جنگ رسانه مهم‌ترین ابزار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی دشمنان هدفی جز تحریف رویدادها با استفاده از ابزار رسانه ندارند، گفت: این یعنی اثرگذاری جریان رسانه که باید با هوشیاری کامل بتوان از این جریان به‌موقع استفاده کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه روابط عمومی رسالتی مهم به نام جهاد تبیین بر عهده دارد گفت: مهم‌ترین ابزار در راستای جهاد تبیین رسانه و روابط عمومی است.

مظفری تأکید کرد: امروز باید انجام هرگونه فعالیتی پیوست رسانه‌ای داشته باشد و چه‌بسا اگر این‌گونه نباشد موفقیتی نیز به دست نمی‌آید.

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم اقدامی در حوزه فرهنگی، جهادی و محرومیت‌زدایی انجام دهیم باید ابتدا آن اقدام در اتاق فکر بررسی و پیوست رسانه‌ای آن اقدام با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: وقتی روابط عمومی موفق است که فضای پیرامون خود را بشناسد و برای مثال بداند چالش و معضل مردم چیست.

مظفری بیان کرد: هدف دشمن مأیوس کردن مردم در جنگ ادراکی و شناختی است؛ بنابراین باید در ترویج گفتمان انقلاب تمام تلاش و هدفمان امیدآفرینی در جامعه باشد.

معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان تأکید کرد: رسالت اصلی روابط عمومی شناخت نخبگان و تشکیل بانک اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌هاست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز در این همایش ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: رعایت حق‌الناس، احسان و نیکی به مردم، ثبات قدم در صله ارحام، مداومت داشتن در قرائت سوره حمد، قانع بودن به رزق و روزی، خوشحال کردن مردم، پرهیز از بخششی که زیان آن بیش از سودش است، مراقبت بر اعمال و کردار از جمله سفارش‌های اخلاقی مهمی است که از لسان امام رضا (ع) نقل و روایت شده است.

وی در ادامه با تأکید بر رعایت اخلاق خبرنگاری از دیدگاه اسلام گفت: صداقت در انعکاس اخبار، رعایت انصاف، پرهیز از افترا و تهمت، انتشار اخبار از منابع موثق و مورد اعتماد و اطمینان از جمله مواردی است که یک خبرنگار باید نسبت به آن‌ها اهتمامی ویژه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در همایش گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان، مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان، امید مظفری معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و امیر ایجی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان و جمعی از فرماندهان حوزه‌ها و اقشار مقاومت بسیج و مسئولان روابط عمومی حوزه‌های مقاومت این ناحیه و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی و خبر حضور داشتند.

در این همایش از مدیران روابط عمومی حوزه‎های مقاومت بسیج و خبرنگار خبرگزاری بسیج سپاه ناحیه سمنان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار