تسلیت بسیج ورزشکاران در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۰۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی روز گذشته 30 اردیبهشت‌ماه پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در ساعت 13 و 30 دقیقه در مسیر بازگشت به تبریز در شرایط نامطلوب آب‌وهوایی دچار سانحه شد که متاسفانه تمام سرنشینان آن آسمانی شدند.

این بالگرد علاوه بر رئیس جمهور، حامل وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه تبریز سید محمدعلی آل‌هاشم و استاندار آذربایجان شرقی مالک رحمتی، جمعی از محافظان و خدمه پرواز نیز بود.

به همین مناسبت سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی این اتفاق تلخ را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

تسلیت بسیج ورزشکاران در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان

«سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ * كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ * إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ (آیات 109 تا 111 سوره صافات)

پس از ساعت ها چشم انتظاری و گذراندن لحظاتی سخت برای شنیدن خبر سلامتی رئیس جمهور عزیزمان و هیئت همراه ایشان، تقدیر چنین رقم خورد که خادم الرضا در روز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیهما السلام ملکوتی شود و نشان افتخار و پاداش سال ها مجاهدت شبانه روزی در راه خدمت به مردم را از دستان مولای خود دریافت کند.

سرنوشت مردان خدا اینگونه است؛ آنان در مسیر اهداف الهی خود سر از پا نمی‌شناسند و در نهایت نیز در همان راه جان خود را فدا می کنند تا اخلاص آنان بر همگان ثابت شود؛ آری «دردا که جز به مرگ نسنجند قدر مرد ...»

این حادثه تلخ قلوب تمام مردم ایران و مردمان آزاده جهان را داغدار کرد. امروز دوست و دشمن بر تلاش های شبانه روزی آیت الله رئیسی صحه می گذارند و هر فردی از منظر خود ویژگی های منحصربفرد او را تحسین می کند. این ویژگی ها چنان گسترده بود که از هر زبان تحسینی متفاوت از دیگری می شنوی.

شرح خوبی های این سید بزرگوار و همراهان ایشان بماند؛ اما قطعا و مطمئنا همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچگونه خللی در مسیر پیشرفت انقلاب وارد نخواهد شد. انقلاب اسلامی ایران از این قبیل حوادث بسیار به خود دیده است، از ترور بهشتی ها و مطهری ها تا شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ اما این کشتی مستحکم با هدایت رهبر فرزانه خود محکم تر از پیش به مسیر خود ادامه داده و خواهد داد و حالا که نزدیک قله هستیم هرگز پا پس نخواهیم کشید.

سازمان بسیج ورزشکاران شهادت رئیس جمهور عزیز آیت الله ابراهیم رئیسی، وزیر محترم  امور خارجه دکتر حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه شریف تبریز آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم، استاندار شایسته آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی، جمعی از محافظان جان بر کف و خدمه زحمتکش پرواز را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های این شهدای گرانقدر و تمام مردم شریف ایران و آزادگان جهان تسلیت عرض میکند و سلامت و صحت تمامی خدمتگزاران ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستار است.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار