پیام تسلیت آیت‌الله صفایی بوشهری در پی شهادت رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۹۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام بدین شرح است:

«إنّ الّذین آمنوا و عَمِلوا الصالحات إنا لا نُضیع أجر مَن اَحسنَ عَملاً» (کهف/۳۰)

سپاس و ستایش خداوند را سزاست که مجاهدت، خدمت و شهادت را طریق تعالی قرار داد. درود و سلام بی‌کران بر پیامبر رحمت و هدایت و خاندان معصومش که ستارگان پرفروغ و بی‌غروب جهان انسانیت می‌باشند.
با نهایت تأثر، حزن و اندوه، شهادت ریاست محترم جمهوری مخلص انقلابی، پرتلاش، ولایی، مردمی، خلیق و محبوب، برادر بسیار بزرگوار؛ حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه؛ آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، آقای امیر عبدالهیان؛ وزیر ارجمند امور خارجه و آقای دکتر رحمتی؛ استاندار محترم آذربایجان شرقی، سردار موسوی؛ فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و کادر پرواز به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم روحی فداه و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه)، هیئت محترم دولت و مردم عزیز ایران به ویژه بازماندگان ارجمند تسلیت عرض می‌نمایم.
آن رئیس‌جمهور محترم در تمام فراز و نشیب‌های انقلاب با نهایت قدرت در خدمت به انقلاب مجاهدت نمود و آثار، برکات و تحولات بسیار ارزشمندی در قوه قضاییه، تولیت حرم مطهر رضوی، هیئت دولت و مجلس خبرگان رهبری به جای گذاشتند.
بی‌تردید این فقدان بسیار ناگوار می‌باشد؛ ولی همانطور که رهبر عزیز و بزرگوارمان فرمودند: هیچ خلأیی در روند انقلاب شکو‌همند و اوضاع مدیریت اجرایی و خدمت بر مردم عزیز نخواهد گذاشت و نظام اسلامی با قدرت براه خود ادامه خواهد داد.
در پایان بار دیگر شهادت سیدالشهدای خدمت و خادم‌الرضا (علیه السلام) و همراهان ایشان در سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج عالِم آل محمد (صل‌الله علیه و آله و سلم) تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجه آن شهدای والامقام، تعجیل در ظهور بقیه‌الله‌الاعظم روحی فداه و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرافرازی روز افزون و صبر و اجر عظیم برای خانواده آن شهدای والامقام مسئلت می‌نمایم.

صفایی بوشهری
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار