در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه دشتستان

سرهنگ غلامرضا بناری در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۵۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

 

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه دشتستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، متن پیام تسلیت به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
﴿مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا﴾
﴿احزاب/۲۳﴾
شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند.
شیرین است آنگاه که خادمی پس از سال‌ها خدمت خالصانه در مسیر صلاح و رضایت مردم در حین خدمت و در ایام ولادت مولایش حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء شهد شیرین شهادت را گوارای وجودش نماید.
شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی تمام عمر را با، اخلاص، دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب نمود و در همه عرصه‌ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه صادقانه و مخلصانه عمل نمود.
بدیهی است شهادت این خدمتگزار و همراهان گرامیشان خللی در مسیر نورانی انقلاب ایجاد نخواهد کرد و انقلاب اسلامی تحت هدایت‌ها و راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هرچه با شکوه‌تر به پیش خواهد رفت.
اینجانب، شهادت خادم الرضا سید شهیدان راه خدمت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان گرامیشان را محضر حضرت بقیه الله الاعظم و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و مردم ولایت مدار شهرستان دشتستان تسلیت عرض مینمایم.
سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار