مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع):

شهدای خدمت الگو و نماد مجاهدت در مسیر ولایت بودند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت گفت: شهدای خدمت الگو و نماد مجاهدت در مسیر ولایت بودند.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۹۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدا خدمت که در حسینیه فاطمه الزهرا (ع) تیپ امام صادق (ع) برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، اظهار داشت: شهدای خدمت که در سالروز ولادت امام رضا(ع) در مسیر خدمت به ملت ایران به شهادت رسیدند، خادمین واقعی ملت بودند و خدای متعال نیز به خاطر این خدمت صادقانه، آن‌ها را گلچین کرد و نزد خود برد.

وی ادامه داد: شهید آیت الله  رئیسی در عمل و گفتار خود تبعیت از ولایت و شناخت منظومه فکری امامین انقلاب و تلاش برای تعالی کلمة الله را به خوبی نشان داد و کمک بزرگی برای مقاومت اسلامی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) تصریح کرد: عدالت محور بودن، خدمت جهادی و بدون منت، پیرو ولایت و امامت بودن از شاخصه‌های مهم شهدای خدمت بود و باید برای ما در این مسیر الگو باشند و عَلَم خدمت صادقانه را برداریم و حرکت کنیم.

وی ابراز کرد: شهید آیت‌الله رئیسی یکی از مهم‌ترین اهدافش از بین بردن فاصله‌های طبقاتی و تلاش و مجاهدت در مسیر خدمت بود.

حجت‌الاسلام یحیایی عنوان کرد: رئیس جمهور، به عنوان خادم ملت همیشه سعی در ایجاد آسایش و آرامش برای ملت ایران داشت و باید از این بزرگان درس عدالت محوری و ولایت مداری را یاد بگیریم و نگذاریم جان فشانی‌های این عزیزان از یادها فراموش شود.

این مراسم با ختم قرآن و مداحی به پایان رسید.

انتهای پیام. /

ارسال نظرات
آخرین اخبار