آموزش بازاریابی در پایتخت گز ایران

كارگاه جامع تخصصی آموزشی بازاريابی در شهر بلداجی، پايتخت گز ايران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۰۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مديرعامل شركت شهركهای صنعتی استان گفت: همگام با موج جهانی بازاریابی نوین و مطرح شدن محتوا به عنوان «اصل نخست بازاریابی»، كارگاه های جامع تخصصی آموزشی بازاريابی به همت واحد صنایع کوچک شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختياری ويژه گزسازان پايتخت گز ايران برگزار شد.

مهندس رضا گنجی، افزود: هدف از برگزاری اين كارگاه های آموزشی ارائه مفهوم بازاریابی محتوایی، ضرورت ها و اصول رویکرد جدید بازاریابی و همچنین انتقال تكنيك ها و تجربیات کسب شده در این عرصه به گزسازان استان در جهت بهبود وضعيت كسب و كار است.

وی، ادامه داد: در اين دو كارگاه دو روزه كه در محل اتحاديه گز سازان شهر بلداجی، پايتخت گز ايران برگزار شد؛ مباحث كاربردی در حوزه مديريت ارتباط با مشتری CSM و CRM و بازاريابی در كارگاه نخست و بازاريابی و تبليغات الكترونيكی و اصول و فنون مذاكره و زبان بدنی در كارگاه دوم ارائه گرديد.

رئيس هیئت مدیره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: اين كارگاه ها بصورت عملي و تئوري پيش بيني شده بود تا حاضران ضمن كسب آشنايي با اصول و فنون بازاريابي مدرن بصورت عملي ،تكنيك ها و فرآمين عملي در حوزه بازاريابي را نيز فرا گيرند.

وي استقبال از اين كارگاه ها را رمز موفقيت آن ذكر كرد و خاطر نشان ساخت: بازاریابی یکی از مشکلات عرصه صنعت و تولید این استان است که برگزاری این كارگاه های تخصصي آموزشی می تواند این ضعف را کاهش داده و مشکلات در این زمینه را مرتفع کند.

گنجی، در پایان گفت: بر اين اساس شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري برگزاري كارگاه های آموزشی را از اولویتهای کاری خود قرار داده و در آینده نیز کارگاه هایی با موضوعهای مرتبط با عرصه صنعت و تولید برگزار خواهد نمود.

ارسال نظرات