همزمان با ماه مبارک رمضان؛

8 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری از برگزاری 8 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در شهرستان های بروجن، لردگان، کیار و شهرکرد همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۷۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محسن غلامیان،گفت: محفل‌های انس با قرآن به منظور اجرای طرح ضیافت‌الهی در بقاع متبرکه امامزادگان(ع)، با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی در سطح کشور و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی نخبگان قرآنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این محفل‌های انس با قرآن در شهرستان‌های شهرکرد، کیار، بروجن و لردگان و با حضور قاری ممتاز کشور مصر عبدالناصر حرک و با شرکت پرشور مردم استان چهارمحال و بختیاری برگزار میشود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری محافل قرآنی در ماه رمضان از چند ماه قبل تشکیل و با حضور دستگاه‌های مختلف به شناسایی و دعوت از قاریان غیر‌ ایرانی اقدام کرده است.

این مقام مسؤول با بیان این که در این راستا 8 محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در این استان برگزار می شود، به تشریح این برنامه ها پرداخت و گفت: در روز جمعه 12 تیرماه، 3 محفل انس در شهرستان بروجن، شنبه 13 تیرماه، 3 محفل انس در شهرستان های لردگان، کیار و شهرکرد و نهایتا دو محفل پایانی روز یک شنبه 14 تیرماه، در شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامیان در خصوص برنامه‌های جانبی این محافل قرآنی گفت: افزون بر قرائت قرآن کریم از سوی قاری مصری و قاریان استانی برنامه‌های جانبی همچون سخنرانی و اجرای تواشیح نیز برای این مراسم ها در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات