انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختياری

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختياری از انهدام باند سارقان احشام و كشف 191 راس گوسفند، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۶۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "نورعلي ياري" درباره جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در استان هاي همجوار و با كسب اخبار و اطلاعات از منابع و مخبرين مبني بر اينكه شخصي با هويت معلوم طي چند روز گذشته اقدام به ذبح تعداد زيادي احشام نموده است بررسي صحت و سقم موضوع سرقتي بودن اين احشام در دستور كار گاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .

سردار "ياري" افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضايي ،با راه پيمايي 24 ساعته در كوه هاي صعب العبور بخش بازفت از توابع شهرستان كوهرنگ اين استان ، محل نگهداري احشام را كشف كردند.

وي دامه داد: مامورين پس از تعقيب و مراقبت 24 ساعته نهايتا در ساعت 0400 ، 21 تير ماه 94 در يك عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيري يك نفراز سارقين حرفه اي و سابقه دار به نام " ك- ح" و كشف 53 رأس احشام شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از انتقال سارق و احشام مكشوفه و پس از بازجويي پليسي و فني صورت گرفته، وي تاكنون به سرقت191 رأس احشام از چندين دامداري با همدستي دو نفر ديگر اعتراف کرد.

سردار "ياري" با اشاره به اينکه تعداد زيادي از احشام مسروقه توسط اين سارق و همدستانش ذبح گرديده و به فروش رسيده است گفت: تلاش مستمر پليس استان جهت دستگيري همدستان و مالخران اين باند سرقت احشام ادامه دارد و در اين خصوص تعداي مالباخته و شاكي نيز شنايسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضايي اموال مسروقه با مالباختگان تحويل شد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان ضمن عنوان اين مطلب كه پس از اخذ اعترافات، متهم با قرار وثيقه سنگين روانه زندان مركزي شهركرد گرديد، با تأکيد بر تلاش مستمر پليس براي حفاظت از دسترنج دامداران از عشاير و روستائيان خواست ضمن رعايت نکات حفاظتي و امنيتي موارد مشكوك را به سامانه پيام كوتاه سه شماره اي 110 اطلاع دهند و پليس را در اجراي بهتر ماموريت هاي خود ياري نمايند.

ارسال نظرات