خبرهای داغ:

پیام تبریک نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی به مناسب روز خبرنگار

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۸۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد که به شرح ذیل می باشد:

هفدهم مرداد ماه در تقويم ايران اسلامي به نام تلاشگران و زحمتكشاني مزين گشته‌ است كه با قلم و بيان شيواي خويش در نشر و بازگويي حقايق و واقعيات، به پيش قراولان و پرچمداران مسير روشن آگاهي و اطلاع‌رساني جامعه تبديل گشته‌اند، خبرنگاراني كه با تعهد خالصانه خويش همچون گذشته صادقانه در راه خبررساني گام برمي‌دارند.

بي‌ترديد بيان، كنكاش، بررسي و تحليل صواب همراه با ممارست و پيگيري وقايع رخ داده در كشور و بيان انتقادهاي و انتشار پيشنهادات سازنده از سوي خبرنگاران نقشي كليدي و ارزنده در پيشبرد اهداف متعالي ايران اسلامي به ويژه در راستاي تحقق اهداف سال «دولت و ملت، همدلي و همزباي» و دستيابي به افق اين مهم براساس منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي، برعهده دارد. رجاء واثق دارم كه خبرنگاران عزيز اين مرزوبوم آنچنان كه با اطلاع‌رساني دقيق در روزهاي مذاكرات هسته‌اي ميان ايران و 1+5 نشان دادند، بارديگر با بيان انتقادات و پيشنهادات، مسئولان را در جهت رفع مشكلات مردم به ويژه مرتفع كردن دغدغه‌هاي معيشتي، كمك خواهند نمود.

روز خبرنگار فرصتي مغتنم فراهم آورده است تا یاد مردان و زنان خبرنگاري را كه در سال‌هاي انقلاب اسلامي و روزها و سال‌‌هاي دفاع مقدس در عرصه تهيه خبر با ايثار جان خويش، مسير خبر و اطلاع‌رساني ايران را با عطر و رنگ شهادت مزين كردند را گرامي بداريم. مردان و زنان شهيد خبرنگار كه قداست قلم را نمودي عيني بخشيدند و برتعهد رسالت رسانه‌اي خويش استوارانه ايستادند.

بي‌ترديد خبرنگاران استان سمنان و شهرستان‌هاي شاهرود و ميامي با تلاش‌هاي مجدانه و پيگيري‌هاي صادقانه نقشي اساسي و ارزنده در انعكاس و رفع مشكلات مردم و منطقه در حوزه‌هاي مختلف برعهده دارند.

اينجانب ضمن تبريك روز خبرنگار به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و تقدير ويژه از خبرنگاران عزيز استان سمنان و شهرستان‌هاي شاهرود و ميامي، توفيق روزافزون اين عزيزان متعهد و کوشای ايران اسلامي در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامي را از درگاه ايزدمنان خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها