خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

داعش طرح جدید آمریکا برای مبارزه با اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: داعش و همه گروه های تکفیری طرح و برنامه جدید آمریکا برای مبارزه با اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۴۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در همایش تبیین معارف اسلامی و نقد جریانهای تکفیری که با حضور ائمه جمعه و روحانیون شیعه و سنی برگزار شد افزود: آمریکا و غرب هنگامی که از یک پیرمرد 80 ساله که هیچ ابزار و امکاناتی در دست نداشت و فقط با تئوری اسلامی می جنگید شکست خوردند همه امکانات خود را برای مقابله با این اسلام قدرتمند بکار گرفته اند.
وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نمایش قدرت اسلام ناب محمدی (ص)، گسترش و نفوذ اسلام در دنیا رو به افزایش گذاشت و این مایه نگرانی آنها شد.
وی گفت: همین موضوع سبب شد که تلاش کنند چهره اسلام را در دنیا تخریب کنند و زیبایی های آن را بپوشانند و داعش و گروه های تکفیری جدیدترین برنامه آنها برای تخریب اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی افزود: وظیفه روحانیت و بزرگان دین نیز در چنین شرایطی سنگین تر و حساس تر می شود و روحانیون بایستی مطابق با زمان و مشکلات آن مردم را هدایت کنند و لحظه ای از بصیرت بخشی به جامعه غافل نباشند چرا که غفلت تنها راه نفوذ دشمنان در بین مسلمانان است.
ارسال نظرات