خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به عصبانیت آمریکا و ضدانقلاب از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مهمترین مصادیق جهاد تبیین رادعوت مردم به حضور در انتخابات دانست.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۱۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در جمع علما، طلاب و روحانیون استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار گردید با تبریک ولادت باسعادت امام حسین علیه اسلام و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اکنون جریان سلطه و جبهه استکبار پس از شکست‌های متعدد در برنامه‌های خود، به یک جمع‌بندی رسیده و فهمیده است که روش‌های آشکار و پنهان آنها جواب نمی‌دهد و تنها راه این است که با تغییر باورها و اعتقادات مردم ، انقلاب را با چالش مواجه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از متفکران آمریکایی گفت انقلاب زمانی از بین می‌رود که مادران شهدا در خیابان‌ها علیه انقلاب شعار دهند.

وی عنوان کرد: سال ۲۰۰۳ یک مؤسسه آمریکایی گفت باید به جای سرمایه‌گذاری در دانشگاه‌ها، بر حوزه‌ها متمرکز شویم، زیرا عمده نیروهای نظام در حوزه تربیت می‌شوند.

دکتر حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن در صدد است دین را از محتوا تهی کند، افزود: تغییر ذائقه فرهنگی مردم و تلاش برای تغییر ارزش‌ها و مطالبات آنان از جمله نقشه‌های دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در صدد هویت‌زدایی از انقلاب است، افزود: دشمن می‌خواهد ارکان انقلاب را نابود کند و در این راستا اسلام، ولایت و مردم را هدف گرفته است.

وی ارتجاع را یکی از بزرگترین آسیب‌ها برای انقلاب برشمرد و گفت: اقدام بعدی دشمن تبلیغ اسلام‌های بدوی، مانند اسلام عبدالله بن عمر، اسلام ابوموسی اشعری، اسلام خشن داعش و طالبان و… است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه تصریح کرد: راهبرد بعدی دشمن برای از محتوا خالی کردن اسلام این است که به مردم القا کند مشکلات کشور به خاطر دینی بودن حکومت است. در حالی که همان طور که رهبری تاکید دارند، ناکامی‌ها و مشکلات به خاطر عمل نکردن به دین است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تغییر الگو، تضعیف نهاد ولایت، تغییر سبک زندگی و اقتدار زدایی از دیگر راهبردهای دشمن دانست و با تاکید بر لزوم اندیشیدن تدابیر لازم از سمت حوزه برای خنثی‌سازی اقدامات دشمن، افزود: القای یاس راهبرد بعدی دشمن است. دشمن می‌خواهد این طور القا کند که هیچ راهی جز همراهی با استکبار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه باید بر روی سه محور کار کنیم، عنوان کرد: اولین محور این است که روشن‌سازی کنیم گفتمان انقلابی چیست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: محور دوم روشن‌سازی چرایی اهمیت گفتمان انقلابی‌گری است. این گفتمان مهم است چون می‌خواهیم مؤمن باشیم و این گفتمان خداست و تنها راه عقب راندن استکبار این گفتمان است. گفتمان انقلابی برای دشمن یاس ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اثرگذاری اردوهای راهیان پیشرفت را کمتر از اثرگذاری اردوهای راهیان نور ندانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم که با جهاد تبیین و روشنگری و تقویت اردوهای راهیان پیشرفت، دستاوردها و پیشرفت های عظیم انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به علما و روحانیون عنوان کرد: اگر شما در دفاع مقدس نقش پشتیبانی را داشتید، اکنون و در زمان حال شما فرمانده هستید چون دشمنان با به راه انداختن جنگ شناختی و جنگ نرم در صدد سلطه بر تفکر و عقاید مردم به خصوص جوانان هستند.

وی در پایان با اشاره به عصبانیت آمریکا و ضدانقلاب از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بیان اینکه یکی از مهمترین مصادیق جهاد تبیین، دعوت مردم به حضور در انتخابات است، انتخابات را میدان تقابل جبهه انقلاب با آمریکا و جهان استکبار توصیف و بر لزوم دعوت کردن مردم به حضور در انتخابات و بیان اهمیت ایفای نقش موثر آنان در تعیین سرنوشت خود و کشور تاکید کرد.

ارسال نظرات