خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

آثار دفاع مقدس ایران برا ینظام سلطه نگران کننده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: آثار دفاع مقدس ایران در فراسوی جغرافیای ایران اسلامی برای نظام سلطه و صهیونیسم نگران کننده است.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۳۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در یادواره شهدای شهرک ناصر آباد ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و با اشاره به رشادت هاي شهداء گفت: شهداء حماسه ای آفريدند كه كسي تصورش را هم نمي كرد و هنوز معماي پيروزي ايران در هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه هاي جهان حل نشده است رزمندگان اسلام در جنگ تمام معادلات بشر را به هم زدند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را بر گرفته از آیات الهی و فرمایشات انبیاء و امامان بزرگوار دانست و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران مرهون شهادت شهیدان است و مظهر قدرت ایران شهداء هستند شهادت عزت و حیات ابدی است و فخر اولیا بوده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای آشنایی بیشتر مردم و مخصوصا نسل جوان ، باید عزت و عظمت و ایثار و شجاعت و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدر در برنامه های مختلف از جمله دیدار از خانواده های شهداء، یادواره های شهداء ، و مراسم شب خاطره رزمندگان اسلام در محافل و مجالس و مدارس  و مساجد ، برگزار شود.

عدالتی شربیانی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است و برای اینكه حق زنده بماند باید یاد شهدا را زنده نگه داشت که یادواره شهداء یکی از اینهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: گذر از مراحل سخت و پرفراز و نشیب هشت ساله جنگ، مجالی فراهم آورد تا ملت بزرگ ایران تلخی مصیبت ها و شیرینی پیروزی ها را در همراهی و تبعیت از مقام مرجعیت دینی با روی باز بپذیرند و با ولایت پذیری مخلصانه خود این افتخار را بیافرینند که تکه ای از خاک کشور را به بیگانه تسلیم نکنند.

وی در خاتمه با اشاره به آثار شگرف و حیرت آور دفاع مقدس ۸ ساله ملت ایران تصریح کرد: آثار دفاع مقدس ایران در فراسوی جغرافیای ایران اسلامی برای نظام سلطه و صهیونیسم نگران کننده و موجب تزلزل و هراس کاخ سفید و تل آویو  و شکستن دیواره نفوذ ناپذیر صهیونیسم متجاوز و اشغالگر شده است.

گفتنی است: شهرک نظام آباد 5 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها