خبرهای داغ:

بسیجیان رزمندگان مکتب ولایت هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرپل ذهاب گفت: بسیجیان رزمندگان مکتب ولایت هستند و این مکتب برگرفته از الگوهای رفتاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۴۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سرهنگ پاسدار مسعود قنبری در آیین تجلیل از فرماندهان و بسیجیان نمونه پایگاههای مقاومت سرپل ذهاب که در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد افزود: وظیفه تمام بسیجیان حفظ این ارزشها و الگوها است.
وی توسعه و نشر فرهنگ ایرانی اسلامی و حفظ دستاوردها و آثار ارزشمند انقلاب به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس را از جمله وظیفه و رسالت تاثیرگذار بسیجیان در شرایط کنونی عنوان کرد.
وی اظهارداشت: یک بسیجی باید با توکل برخدا و مکتب رهبری به عشق ولایت و برای دفاع از حریم ولایت و نظام از شهدا و رزمندگان الگو پذیری داشته باشد.
وی گفت: نیروهای بسیج باید برای حفظ و پاسداری این ارزشهای والای دینی و مذهبی تلاش کنند و راه شهدا و ولایت محوری را سرلوحه امور خود قرار دهند.
در پایان این آیین از 160 تن از فرماندهان، مدیران، مربیان و بسیجیان برتر حوزه شهری امام رضا (ع) ناحیه سرپل ذهاب با اهدای هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظرات