یک کارشناس مذهبی در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

بسیج سد بزرگی در مقابل فتنه گران

این کارشناس دینی با اشاره به اینکه اگر بسیج نبود از همان روزهای اول بساط نظام و انقلاب برچیده شده بود افزود: این بسیج بود که با حضور علنی و غیر علنی خویش در جای جای ارکان نظام با هوشیاری کامل و با بصیرتی مثال زدنی مانع و سد بزرگی جلوی فتنه‌گران و فتنه انگیزان شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۸۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
یک کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج بوشهر بسیج را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارگان مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج باید آگاهی کامل در تمامی میادین دینی و فرهنگی ـ اقتصادی و سیاسی حضور پیوسته و هوشیارانه داشته باشد.

حجت‌الاسلام عبدالمجید متفق‌خو افزود: بسیجیان با تحلیل درست و موشکافانه از نظرات و منویات فرمانده کل قوا در راستای اهداف ولایت فقیه قدم برمی‌دارند و پشتیبانی مخلص برای رهبر انقلاب هستند.

متفق‌خو  تصریح کرد: اگر بسیج چنین عملکردی از خود نشان دهد راه تمام دشمنان نظام و انقلاب را مسدود نموده است.

وی با اشاره به اینکه اگر بسیج نبود از همان روزهای اول بساط نظام و انقلاب برچیده شده بود افزود: این بسیج بود که با حضور علنی و غیر علنی خویش در جای جای ارکان نظام با هوشیاری کامل و با بصیرتی مثال زدنی مانع و سد بزرگی جلوی فتنه‌گران و فتنه انگیزان شد.

این کارشناس دینی گفت: این بسیج است که به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) جلو عوامل آشکار  و نهان دشمنان نظام، کارنامه‌ای درخشان از خود نشان داده و به یادگار گذاشته است.

وی در پایان اظهار داشت:بسیج با کارنامه های درخشانی که از خود نشان داده بیانگر این است که در حقیقت بسیج لشکر مخلص خداست.

 

ارسال نظرات