مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود خبر داد؛

اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموز دوم متوسطه شاهرود آغاز شد

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود از آغاز مرحله اول اردوهای عملی آمادگی دفاعی مدارس شاهرود با حضور قریب به دو هزار دانش آموز دختر و پسر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۴۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: مرحله اول اردوهای عملی آمادگی دفاعی دانش آموزان دوم متوسطه دوره دوم از 23 آبان آغاز و تا 4 آذرماه ادامه خواهد داشت و در این مدت قریب به 2000هزار دانش آموز دختر و پسر در این دوره شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این مرحله دانش آموزان در 19 آموزشگاه پسرانه و 18 آموزشگاه دخترانه در کلاس های اصفاء حریق، عملیات نجات در آتش و پدافندغیرعامل با حضور اساتیدی از اداره آتش نشانی و سپاه شرکت می کنند.

غنایی تصریح کرد: علاوه بر این کلاس های برنامه های جانبی همچون قرائت قرآن،سازماندهی و آشنایی با سیره شهدا نیز برای دانش آموزان اجرا می شود.

وی با اشاره به همکاری ادارات در برگزاری این اردوها گفت: آموزش و پرورش شهرستان،اداره آتش نشانی و عملیات سپاه و سرمربیان آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی حوزه های ایمان و کوثر در اجرای این اردوها مشارکت و همراهی دارند.

مسئول بسیج دانش آموزی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها اظهار کرد: اردوهای عملی آمادگی دفاعی در راستای کلاس های تئوری درس آمادگی دفاعی و در جهت فراگیری بهتر دانش آموزان و ایجاد آمادگی در آنها و حفظ و انسجام دانش آموزان برای استفاده در شرایط بحران اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها