خبرهای داغ:
ويژه مربيان و سرگروه هاي صالحين؛

نشست هيئت عاشقان ولايت در سرخه برگزار شد

نشست هئیت عاشقان ولايت در سرخه ويژه مربيان و سرگروه هاي صالحين اين شهرستان است.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه،  نشست هئیت عاشقان ولايت با حضور فرمانده سپاه ناحيه سرخه، مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین در هیئت سید الشهدا سرخه با موضوع جنگ نرم و نفوذ برگزار شد.

سید محمدحسین معصومی  كارشناس ارشد رسانه در اين نشست با بيان اينكه در انقلاب اسلامی دو راهبرای حفظ پرچم وجود دارد، یکی به شکل سخت و دیگری به شکل نرم است، گفت: در مسیر مذاکرات هسته ای دولتمردان ما سعی و تلاش كردند؛ اما دشمنان دشمنی خود را دارند و در صدد نفوذ هستند.

کارشناس ارشد رسانه گفت: شیوه ای که از طریق مذاکرات بتوانند نفوذ کنند، یکی از راه های مهم پیش روی دشمن است که بتواند آمریکا را از نخستین دشمن بودن خارج کند که این خود یک نفوذ فرهنگی به حساب می آيد.

معصومی با اشاره به اهداف و نقشه های آمریکا علیه کشور ایران خاطرنشان کرد: آمریکا نخستین کشوری نیست که می خواهد با ایران توافق کند و به شیوه های مختلف در صدد نفوذ در کشور است یکی از راه های نفوذ این است که شرکتی به نام آرکِی نوعی دلستر تولید می کند که شیشه های دلستر شبیه به شکل بطری های شراب است آرکی صد درصد بدون الکل است ولی طعم نوشیدنی الکلی دارد و از این طریق انسان ها را به این نوشیدنی ها وابسته می کنند.

وی بیان کرد: اعتیاد مردم کشورهای مختلف به مواد غذایی مک دونالد،جایی که مردم برای خوردن برگر آمریکایی صف می کشندواین باعث فروپاشی آنجا می شود.

کارشناس ارشد رسانه ادامه داد: چرا رؤسای فروشگاه های زنجیره ای تغذیه جهت انعقاد قرارداد وارد ایران می شوند؟به خاطر اینکه در ایران سونامی تغذیه راه بیندازند.

معصومی افزود: آمریکا به این نتیجه رسید که اگر نمی تواند لشکرش را از مرزهای شوروی عبور دهد باید از طریق فرهنگی نفوذ کند.

وی تصریح کرد: با اینکه مردم هنوز مرگ برآمریکا می گویند ولی هنوز عاشق ساندویج آمریکایی هستند.

کارشناس ارشد رسانه گفت:از سال 2000 رسیور ماهواره بین مردم عراق پخش می شود و در نهایت در سال 2003 به عراق حمله می کنند.

معصومی بیان کرد: تنها چیزی که در طی چندین سال اخیر تحریم نبوده گوشی و تبلت بوده است یکی به خاطر جنبه جاسوسی بودن و دلیل دیگر کالای مصرفی است و فروش خوبی دارد.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری افزود:اگر رهبر انقلاب مسئله ای را دو سال است که بیان می کند، معلوم می شود که فشار رسانه ای دشمن بسیار زیاد است.

اين کارشناس ارشد رسانه تأكيد كرد: باید بیانات رهبري را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و مراقب نفوذ دشمن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها