خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

سنگرهای ارزشی انقلاب، اسلام و خط ولایت فقیه حفظ شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با تأکید بر افزایش بصیرت و آگاهی در برهه کنونی گفت:سنگرهای ارزشی انقلاب، اسلام و خط ولایت فقیه حفظ شود.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
حجت الاسلام و المسلمین علی شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود به مناسبت حماسه 9 دی مردم با بصیرت ایران اسلامی درباره خطر نفوذ جریان کودتای آمریکایی اسرائیلی 88 در دولت اظهار کرد: با شناختی که از گذشته برخی از افراد در دولت یازدهم وجود دارد فکر التقاطی (سوسیالستی،لیبرالیستی)و عدم روحیه انقلابی و تفکر الهی مشکلات فراوانی اینها دارند و چنین مسئله ای باید با بصیرت و قاطعیت تحلیل شود.

وی افزود: باید مواظب افکار شوم اینها باشیم که آنقدر دیر شود که کار از کار بگذرد چون اینها دنبال استحاله فرهنگی و اصل نظام ولایت فقیه هستند.

شریفی با اشاره به وظیفه نیروهای امنیتی و نظارتی در این موضوع مهم خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی با توجه به خطرات و ضعف های بسیار اینها باید رصد نموده و در صدد عزل آنها باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در خصوص حوزه سیاست خارجی و فرهنگ و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، تصریح کرد: افرادی که در کار هستند برنامه کوتاه مدت و بلند مدت دارند و هدفشان انحلال انقلاب است اما در چهره انقلاب و یا تغییر عنوان های خود در زمان های مختلف تا زمانی که موقعیت مناسب برای براندازی انقلاب فراهم شود فعالیت دارند.

وی بیان کرد: این اشتباه است که فکر کنیم اینها معتدل هستند یا فکر اعتدالی دارند و روش اصلی اینها حکومتی سیاه داری است اما در چهره جمهوری اسلامی تا بتوانند با قانون، قانون را بردارند.

شریفی ادامه داد: این افراد می خواهند با چهره مومنانه دین را گوشه نشین کنند و حکومت شاهانه داشته باشند که قرائن نشان می دهد.

وی با اشاره به نقش بسیج در فتنه 88 گفت: اگر بسیج نباشد یا نهادهای انقلابی ضعیف شوند به همان اندازه فتنه گران،سلطنت طلبها،مزدوران و جیره خواران نفوذی در داخل دولت و رسانه ها و ضد انقلاب ها و نیز همفکران غربگرا جلو می آیند و سنگرهای ارزشی انقلاب و اسلام و خط ولایت فقیه را تسخیر خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد: هوشیاری بسیج و ظهور و بروز آن نقش حیاتی و تثبیت انقلاب و هدایت جامعه بسوی ارزشهای ناب اسلامی و الهی دارد و امروز هم بسیج باید روحیه جهادی و روشنگری در تمام صحنه های انقلاب را داشته باشد.

وی افزود: بسیج منتظر نمی شود که چه می شود و چه خواهد شد،بسیج راهش روشن خطش صحیح و مطیع رهبری فرزانه می باشد که هیچگاه در پیچ و خم های سیاسی و شبهات التقاطی فریب نمی خورد و محافظه کار نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها