به مناسبت هفته وحدت

دیدار مسئولان شهرستان سامان با خانواده شهدای

همزمان با هفته وحدت، مسئولان شهرستان سامان به دیدار خانواده معظم پنج شهید دوران دفاع مقدس رفتند.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۵۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت هفته وحدت و در آستانه حماسه مردمی یوم الله  نهم دی فرمانده سپاه ناحیه سامان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان، مسئول دفتر شورای تبلیغات اسلامی سامان و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان سامان با خانواده شهیدان مردانی، صحرانشین، اسماعیل زاده، قربانی و بهرامی دیدار کردند.

حجت الاسلام عباس رضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سامان در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال محفوظ خواهد ماند.

وی تصریح کرد: مردم ایران همواره قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارگری ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و اکنون این امنیت و آرامش وجود نداشت.

حجت الاسلام رضی در بخش پایانی سخنانش لازمه پیروی از شهداء را بصیرت و حمایت از ولی فقیه دانست و تصریح کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات