معرفی مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری

آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۰۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ طی مراسمی از زحمات محمد رضا سلیمانی، مسئول سابق بسیج هنرمندان استان تجلیل و مجتبی بیگی به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

این مراسم با حضور معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،‌ مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، مسئول حوزه هنری استان و جمعی از مسئولین و هنرمندان استان چهار محال و بختیاری در محل سالن اجتماعات اداره ا شاد اسلامی شهرستان شهرکرد برگزار شد .

سرهنگ پاسدار عبدالمحمد سعیدی، در این مراسم طی سخنانی با تسلیت شهادت رهبر شیعیان عربستان آیت الله نمر باقر النمر خاطرنشان کرد: خون به ناحق ریخته این عالم شیعه و یارانش سرآغازی برای سقوط رژیم سفاک آل سعود خواهد بود .

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو در سال جاری و باز خوانی بخشی از حوادث تلخ بعد از انتخابات سال 88، گفت: دشمن برای ایجاد فتنه و اختلاف در صفوف مردم، روی انتخابات ایران حساب ویژه ای باز کرده است .

سعیدی، بصیرت را از ضروریات هنرمندان بسیجی برای رویارویی با فتنه های احتمالی عنوان کرد و گفت: شناخت حق از باطل و دفاع از حق می بایست در آثار هنرمندان بسیجی تجلی نماید .

در ادامه این مراسم، محمد رضا سلیمانی، طی گزارشی از اقدامات دوران مسئولیت خود در سازمان بسیج هنرمندان، از سازماندهی هنرمندان بسیجی در قالب 85 حلقه تربیتی صالحین خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه شباب در سطح سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه ، پوشش حداکثری جمعیت هدف در بسیج، برگزاری کارگاههای تخصصی مهارتی و آموزشی در رشته های مختلف هنری در قالب انجمنها، احصاء معروفات ترک شده و منکرات رایج در جامعه هنری استان و تهیه طرح ترویج معروف و مقابله و کاهش منکر از مهمترین اقدامات بسیج هنرمندان در طول 5 سال گذشته است.

وی، با تقدیر از همکاری مسئولین و هنرمندان استان در تحقق اهداف بسیج سازمان هنرمندان، برگزاری جشنواره های مختلف هنری و ادبی را از دیگر اقدامات دوران مسئولیت خود برشمرد.

در ادامه این مراسم، "جواد کارگران دهکردی"، رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد استان چهار محال و بختیاری طی سخنانی مسئولیت را امانتی در نزد مدیران و صاحبان آن دانست و گفت: می بایست همه ما تلاش کنیم که در مسئولیت واگذار شده خود، همه وظایفمان را به نحو احسن انجام دهیم .

وی با تشکر و قدردانی از زحمات آقای سلیمانی در طول تصدی بسیج هنرمندان استان از تعامل بسیج هنرمندان با دستگاههای فرهنگی و هنرمندان استان ابراز رضایت کرد.

در ادامه با اهداء لوح از زحمات محمد رضا سلیمانی مسئول سابق بسیج هنرمندان استان چهار محال و بختیاری تجلیل و مجتبی بیگی به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد .

ارسال نظرات