خبرهای داغ:
توسط رئیس بنیاد تاکستان؛

برنامه‌های بنیاد تاکستان در ایام دهه‌فجر تشریح شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان برنامه‌های این نهاد را در ایام بزرگداشت دهه‌فجر تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۲۲۳۲۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محمد طاهرخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: در ایام بزرگداشت دهه‌فجر برنامه‌های مختلفی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
وی به تشریح این برنامه‌ها پرداخت و گفت: برگزاري نمايشگاه عكس قزوین 57، برپایی يادواره شهدا، گلباران ورود نمادین حضرت امام(س) به میهن اسلامی در گلزار شهدا و گلباران مزار شهداي تاكستان و بخش‌هاي تابعه از جمله این برنامه‌هاست.

طاهرخانی افزود: ديدار با خانواده‌هاي شهداي انقلاب و جنگ تحميلي، اجرای تبليغات محیطی در سطح شهر، برگزاری روایت‌گری توسط ایثارگران دفاع مقدس در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، دارت و تیر و کمان ویژه جامعه هدف و اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به اردوهای زیارتی و تفریحی از برنامه‌های دیگر بنیاد تاکستان در ایام بزرگداشت دهه‌فجر است.

وی برگزاری مسابقه با موضوع "پاسخ جوانان به نامه مقام معظم رهبری"، خاطره‌نگاری والدین شهدا و ایثارگران، تعویض پرچم‌های گلزار شهدا، دعوت خانواده‌ها جهت شركت در راهپيمايي 22 بهمن و تجلیل از کارمندان مرتبط با دوران انقلاب در دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌های بنیاد تاکستان عنوان کرد

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها