خبرهای داغ:
5 بهمن ماه؛

همایش بزرگ «حضور آفتاب» در شهرستان شاهرود برگزار می شود

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: پنجم بهمن ماه همایش بزرگ «حضور آفتاب» در گرامیداشت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۳۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
احمد حسین پوردر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری همایش بزرگ (حضور آفتاب) در شاهرود گفت: به مناسبت سالروز ورد رهبر انقلاب به شاهرود و سخنرانی چندین ساعته در 5 بهمن ماه 1357 همایش بزرگ (حضور آفتاب) در مسجد و حسینیه مدسه قلعه شاهرود برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم که همزمان با نماز مغرب و عشاء دوشنبه 5 بهمن ماه در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه شاهرود برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سخنرانی خواهند کرد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: در این مراسم برنامه های مختلفی اجرا خواهد شد که از آن جمله بیان خاطراتی از شاهدان عینی آن واقعه و اجرای سرود و شعرخوانی به این مناسبت می باشد.

حسین پور با بیان اینکه تلاش داریم در این مراسم روز شهرستان شاهرود را بنا نهیم گفت: انشالله تلاش داریم با اجرای این برنامه 5 بهمن را به عنوان روز شهرستان شاهرود مطرح و هر ساله برنامه های متنوعی را در این روز با حضور همه اقشار و نهادها اجرا نماییم.

خاطر نشان می شود؛ رهبر فرزانه انقلاب در شب چهارم بهمن ماه در مسیر عبور خود از مشهد به تهران با استقبال و درخواست مردم انقلابی شاهرود در حسینیه و مسجد مدرسه قلعه در جمع پرشور مردم شهرستان شاهرود سخنرانی می کنند که این سخنرانی حدود 4 ساعت طول می کشد و معظم له ساعت هشت صبح روز 5 بهمن بعد از سخنرانی و کمی استراحت شاهرود را به مقصد مشهد ترک می کنند و این سخنرانی یک شور و اشتیاقی در مردم انقلابی شاهرود ایجاد می کند و آنها را برای پیروزی انقلاب آماده تر و مهیا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها