خبرهای داغ:
آیت‌الله علما:

انقلاب از چوب حراج زدن به منابع فسیلی جلوگیری کرد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه گاز در دوران پهلوی با قیمت نازلی از ایران توسط شوروی خریداری می‌شد، گفت: امروز ایران اسلامی قیمت گاز صادراتی کشور را براساس تعرفه‌های جهانی به فروش می‌رساند.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۴۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی صبح امروز علما در دیدار کارکنان گروه تخصصی نیرو گستر قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات بسیاری به‌دنبال داشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری به مردم و کشورهای همسایه ارائه کرده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه گاز در دوران پهلوی با قیمت بسیار نازلی از ایران توسط شوروی خریداری می‌شد، ادامه داد: این وضعیت پس از انقلاب تغییر یافت و امروز ایران اسلامی قیمت گاز صادراتی کشور را براساس تعرفه‌های جهانی به فروش می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه صادرات گاز و سوخت‌های فسیلی یک مقوله با بهره‌برداری سیاسی و اقتصادی است، گفت: نسل‌های بعد باید مورد توجه قرار بگیرند و امروز ایران اسلامی با استقامت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

این مسئول، استقامت ایران اسلامی را عامل عصبانیت آمریکا بیان کرد و متذکر شد: ایران یک کشور غنی است و تکیه بر گاز و نفت باید جای خود را به اقتصاد مقاومتی بدهد و این با همت و تلاش همه مردم و مسئولان محقق می‌شود.

ارسال نظرات