دشمنی با ملت؛ پشتوانه‌ی ادبی ماست!

ما قبل از این که ازدواج کنیم، با هم ارتباط داشتیم و پسر من هم محصول این ارتباط است
کد خبر: ۸۶۳۵۸۱۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

الگوسازی از نویسنگان ضد انقلاب و فراری به بهانه‌ی واکاوی ادبیات داستانی پس از انقلاب، در دستور کار یکی از سایت‌های خبری اردوگاه اصلاحات قرار گرفت.

سایت خبری آفتاب در مطلبی با عنوان « انقلاب و نویسندگانی چون دولت آبادی؛ براهنی؛ روانی پور؛ معروفی؛ گلشیری؛ مخملباف؛ ساعدی و فصیح » نوشت:«برخی منتقدان ادبیات داستانی می‌گویند باید پذیرفت نقطه شروع داستان‌نویسی ما بعداز انقلاب خوب نبود و کسانی که باید کارگاه‌های داستان‌نویسی را هدایت می‌کردند و افرادی را تربیت می‌کردند، خیلی زود به موضع گیرهای سیاسی افتادند و ادبیات ما از این بخش صدمه اصلی را خورد. »

آفتاب در ادامه به بررسی نمونه‌ رمان ‌هایی که پس از انقلاب منتشر شد پرداخت و در این میان از افرادی نام برد که شدید ترین موضع‌گیری ها را علیه انقلاب و نظام اسلامی داتشه اند. این سایت نوشت:«به عنوان نمونه دوره‌ی‌ کامل‌کلیدربا (۱۰جلد) پس‌ از انقلاب‌ بهمن‌ منتشر شد. رازهای‌ سرزمین‌ من‌(رضا براهنی)، باغ بلور (محسن مخملباف)، اهل غرق و دل فولاد (منیرو روانی‌پور)، طوبا و معنای شب (شهرنوش پارسی‌پور)، ثریا در اغما و زمستان62 (اسماعیل فصیح) و سمفونی مردگان (عباس معروفی) هم ازجمله آثار داستانی شاخصی هستند که در دهه‌ ۶۰ به بازار کتاب وارد شدند. این روند در دهه‌ی هفتاد با ادامه‌ی کار از همین نویسندگان و ظهور داستان‌های تازه‌ای همچون رژه‌ بر خاک‌ پوک‌اثر شمس لنگرودی و یوزپلنگانی‌ که‌ با من‌ دویده‌اند نوشته‌ی بیژن تجدی ادامه یافت و حتی نویسندگانی مانند امیرحسین‌ چهل‌تن‌، جواد مجابی‌ و ... نیز به خلق آثار داستانی درخور توجهی پرداختند.»

محمود دولت‌آبادی در سال ۱۳۱۹ در شهر سبزواردیده به جهان گشود. رمان بلند (ده جلدی) کلیدر مشهورترین اثر دولت‌آبادی است. دولت‌‌آبادی از اعضای ارشد کانون منحله نویسندگان ایران، از حامیان چریک‌‌های فدایی خلق و از شرکت‌کنندگان در کنفرانس برلین است که در فتنه‌‌ی 88 و سایر اقدام‌‌های براندازانه، نقش فعالی را در حوزه فرهنگی ایفا کرده است.

محسن مخملباف فيلمساز ضد انقلاب خارج نشين است كه در زمان فتنه 88 اقدام به هتاكي به ساحت اسلام، انقلاب، مردم مسلمان و شریف ایران و مقام معظم رهبري نموده است!گفتنی است محسن مخملباف هم اکنون در تل‌آویو و حیفا مشغول فیلم‌سازی به سفارش رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی است. این فیلم‌ساز آماتور که آثارش همواره مملو از شعارزدگی رادیکال و دوری از استانداردهای هنری بوده، طی سالهای اخیر به پورنوگرافی روی آورده و فیلمهای کثیفی چون "سکس و فلسفه" را ساخته است!در کارنامه مخملباف همچنین فیلمسازی به سفارش پنتاگون در افغانستان، سلب تابعیت ایرانی و دریافت تابعیت فرانسوی، جاسوسی برای سرویس اطلاعات خارجی بریتانیا و... نیز به چشم می‌خورد!

شهرنوش پارسی‌پور شهرنوش پارسی‌پور داستان نویس منحطی که در کتاب «زنان بدون مردان»گوشه‌ایی از زندگی خود را توضیح داده‌است. او همسر سابق ناصر تقوایی کارگردان سینما و تلویزیون است و در این خصوص می‌گوید: ما قبل از این که ازدواج کنیم، با هم ارتباط داشتیم و پسر من هم محصول این ارتباط است. وقتی اینطور شد، من و ناصر با هم ازدواج کردیم!!! پارسی‌پور بعد از انقلاب به جرم نوشتن آثار ضد اسلامی دستگیر و مدتی زندانی شد. با پایان یافتن محکومیتش به آمریکا رفت و هم اکنون در آن‌جا زندگی می‌کند.

جواد مجابی جواد مجابی معروف به آقای ذوزنقه از نویسندگان روزنامه‌ی اطلاعات در دوران پهلوی است. او سابقه‌ی 20 سال خدمت در دادگستری رژیم ستمشاهی را به عنوان کارمند نیز داراست.پس از آن مجابی به عنوان کارشناس فرهنگی وزارت فرهنگ و هنر پهلوی را برعهده گرفت.پس از انقلاب وی مدتی سردبیر مجله‌ی «دنیای سخن» بود.تالیف کتاب ضد‌ دفاع مقدس «شب ملخ» چند سال پس از پایان دفاع مقدس نیز در کارنامه‌ی مجابی مشهود است.

غلامحسین ساعدی غلامحسین ساعدی همان روانشناسی است که در دوران قبل از انقلاب مطبی برای درمان بیماران روانی در تهران داشت و اسناد تکان‌دهنده‌ای درباره رفتار وی با زنان شوهردار مراجعه‌کننده به آنجا وجود دارد! ساعدی خود گفته است «اولین و دومین کتاب من مزخرف‌نویسی مطلق بود همه‌اش یک جور گردنکشی... خنده‌دار است که آدم در سنین بالا به بی‌مایگی و عوضی بودن خود پی ببرد. من غرق ناامیدی مطلق شدم سیانور هم فراهم کردم که خودکشی کنم...»! وی که از دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است در خصوص آن معتقد است : «رژیم جمهوری اسلامی حاکم بر وطن ما، دست کفتارها را از پشت بسته! جوع غریبی دارد، هزاران بار بیشتر از کفتارها... زنده‌ها را می‌کشد و مرده‌ها را از گور بیرون می‌کشد!»و در جای دیگری با توهین به امام(ره) می‌نویسد: «هیچ قشر و گروهی از مردم ایران را نمی‌توان یاد کرد که از پیامدهای فاجعه بار انقلاب درامان مانده باشد... فرشته‌ای که قرار بود به جای دیو بنشیند، هیولایی از کار درآمد که زهره دیوان را می‌ترکاند!» ساعدی پس از انکه دریافت مزخرف نویسی ها و هرزگی‌های خود و قلمش دیگر در ایران کارایی ندارد از وطن گریخت تا هم‌پیاله‌ی مسعود رجوی شود!آنقدر پادویی سازمان منفقین را نمود تا پس از مرگش رجوی مرگ او را به عنوان «ضایعه‌ای پردریغ» تسلیت گوید!

شمس لنگرودی از اعضای کانون غیر قانونی نویسندگان است. وی بعد از شکست میرحسین موسوی در انتخابات، حمایت خود را از او ادامه داد و پای چندین بیانیه را در حمایت از موسوی و محکوم کردن نظام مظلوم اسلامی امضا کرد.وی در رسانه های جمعی به حمایت علنی از آشوب طلبان برخاست و چندین شعر در این رابطه سرود؛ در تیر 1388 کتابی اینترنتی با عنوان «22مرثیه» در حمایت از آشوب طلبان و اغتشاش گران را به صورت گسترده در اکثر سایت های ضدانقلاب منتشر کرد و اولین شعر خود را به ندا آقا سلطان (که در راستای کشته‌سازی برای کوتای مخملی به دست ضدانقلاب و عوامل سرویس‌های جاسوسی موساد در جریان کودتای آمریکائی-اسرائیلی88 کشته شد) اختصاص داد و در آن ملت و نظام مظلوم جمهوری اسلامی را به آدم کشی محکوم کرد!

ارسال نظرات