خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان البرز:

جمع آوری 45 میلیون تومان هدایای نقدی در جشن نیکوکاری

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان البرز از جمع آوری 45 میلیون تومان هدایای نقدی در جشن نیکوکاری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۶۷۳۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

کریم کشاورز مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،بیان کرد: کمیته امام خمینی(ره)شهرستان البرز در آخرین روزهای سال جاری در تلاش است که با همکاری سازمان بسیج،اداره آموزش و پرورش سال نو وشادی را برای خانواده‌های بی بضاعت داشته باشد.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های جشن نیکوکاری تصریح کرد: آخرین آمار جشن نیکوکاری در این سازمان حدود 340 پایگاه می‌باشد.

کشاورز افزود: 230 پایگاه ثابت در سطح شهرستان مستقر شده که پایگاه‌های دیگری نیز در مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد دایر می‌باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان البرز خاطرنشان کرد: مجمع دستاوردهای این 340 پایگاه فعال در سطح شهرستان البرز 45 میلیون تومان مبالغ نقدی و قریب به 70 میلیون تومان غیرنقدی شامل پوشاک،کفش، خوراکی جمع آوری شده است.

این مسئول با اشاره به تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) متذکر شد: این سازمان با شعار همدلی،شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری در سال جدید دوهزار خانواده تحت پوشش خود را حمایت خواهد کرد.

کشاورز در خاتمه یادآور شد: سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) از زحمات کارکنان این سازمان،خیرین این شهرستان،پایگاه‌های بسیج و بسیجیان،شهرستان که در اجرای کردن این امر تلاش کردند تشکر و قدر دانی نمود.

3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها