خبرهای داغ:
مسئول اداره میراث فرهنگی وگرشگری شهرستان میامی:

51 اثر تاريخي در شهرستان ميامي به ثبت رسيده است

مسئول اداره میراث فرهنگی وگرشگری شهرستان میامی با بيان اينكه معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان از اولویت‌های کاری این شهرستان است‏‌، گفت: 51 اثر تاريخي در شهرستان ميامي به ثبت رسيده است.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۸۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، صبح امروز تعدادی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان میامی با رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان میامی دیدن کردند.

سید محمدصادق رضویان،رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان میامی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان را از اولویت‌های کاری این شهرستان برشمرد.

وی افزود: با توجه به ثبت51اثر تاریخی درشهرستان میامی باید از تمام توانمندی‌های خود در جهت معرفی و شناساندن این اماکن به هم‌وطنانمان تلاش كنيم.

رضویان تصریح کرد: قابلیت‌های خوبی در سطح شهرستان میامی وجود دارد که با همکاری و تعامل بین مردم و دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانیم در جهت معرفی آن‌ها تلاش نماییم.

در ادامه تعدادی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان حاضر در جلسه ضمن تبریک به مناسبت انتصاب ریاست اداره میراث فرهنگی و گردشگری، آمادگی کامل در جهت همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها را اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها