خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی:

خانواده شهدا میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی گفت: خانواده های شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۴۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام عیسی سلیمانی در دیدار با خانواده طلبه شهید سلمان کریمی با حضور شورای نمایندگی ولی فقیه سپاه میامی و شورای حوزه مالک اشتر بیارجمند ابراز داشت: شهدا بالاترین جایگاه که همان جایگاه پیامبران الهی بوده نزد خداوند متعال را دارا هستند.

وی افزود:امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی دارای استوانه‌های قوی است، تصریح کرد: ولایت فقیه، شهدا و مردم استوانه‌های قوی انقلاب هستند.

سلیمانی ابراز داشت:خون شهيدان والامقام وصبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا،افزود:خانواده های شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها